NiJoh Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 MW3 suger, rusha spill. Treyarch burde fått mer respekt for den jobben de gjorde med black ops. Black ops har bedre våpen mindre campere, ingen quickscoping osv. mw3 er rett og slett lame. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 black ops er en stor vits :!: 2 Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Det trodde jeg først, men Nuketown er den beste cod multiplayer map som er lagd. Ak74u var drit morsomt, gode minner med det spillet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 trey har bestandig laget de svakeste cod spillene i serien liker ikke selskapets kopiering av infin awards sine gode cods desverre er inf borte fra serien (money grabbing activision) og cod er serien på the start of the end desverre Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva faen er det du sier for noe!? Black ops? Ehm.. DET VAR DEN STØRSTE VITSEN NOEN SINNE Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 MW3 knuser blackops lol Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg er for gammel for dette.... Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hele serien etter CoD4 er en vits. /thread 7 Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hele serien etter CoD4 er en vits. /thread Det har du egentlig helt rett i. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 sier ikke at black ops er bedre enn cod4, sier bare at black ops er bedre enn mw3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Er jo ingen som tvingar deg å spele Modern Warfare 3. Er framleis mange som spelar Black Ops, du kan vel spele med dei? Elles må eg sei at eg er glad eg kasta bort tida mi på å lese denne særs informative tråden. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Forstår egentlig ikke hatet mot Black Ops(pc). Om du var en av de som ikke hadde NOE tekniske problemer som lag osv. så var det faktisk en bra multiplayer opplevelse, rett og slett fordi det var gode maps. MW3 har jeg nå kjøpt til PS3 og syntes det virker som et bra spill, selvom mapsene er vel kaotiske og de har lagt for mye vekt på run and gun som en følge av dette. Bare får meg litt aim(har aldri spillt online på ps3 før i går og har ikke spilt ps3 på evigheter) og lære mapsa så går det nok bra. Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 MW3 suger, rusha spill. Treyarch burde fått mer respekt for den jobben de gjorde med black ops. Black ops har bedre våpen mindre campere, ingen quickscoping osv. mw3 er rett og slett lame. Hah... haha... HAHAHAHAHHAHAHA Å herregud, beste vits jeg har hørt på leeenge. Takk FlopOps suger bedre enn en støvsuger. 1 Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Wolfenstein 3D > Black Ops Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 black ops var dårlig. for mange bugs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå