fotogigen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Himmel. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nydelig himmel, jeg trur at bildet hadde blitt bedre om du hadde bevega deg litt til venstre og fått brua på en annen måte. Lenke til kommentar
se# Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fin himmel og bru, men jeg synes bildet ser litt "skjevt" ut fordi lyktestolper og pilarene for brua heller mot venstre. Rekkverket på andre siden heller litt mot høyre så jeg antar det er fortegning som forårsaker dette, men det kunne vært et forsøk å rette det opp? Jeg synes avslutningen på rekkverket i midten ser litt "rar ut", men det er muligens bare meg Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ok komp og en fin fargevalør. Ser nesten ut som om den bortere delen av brua velver overende. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Herlige skyer. Gjorde seg med den brua, ellers ville bildet blitt kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg