Gjest member-97590 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei, visst du har en iPod nano 1. generasjon, som er produsert mellom september 2005 og desember 2006, kan du sannsyneligvis få en helt ny av Apple, gratis. Fordi Apple tilbakekaller de som har vert produsert i det tidsrom, på grunn av en brannrisiko på grunn av en batteridefekt hos batterileverandøren de brukte i det tidsrommet. Så les instruksjoner på http://www.apple.com/no/support/ipodnano_replacement/ Eg sendte nettop inn min forespørsel, og fikk mail om at denne ville bli dekket og at de sender meg returinsturksjoner innen 2 dager. Knall! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Takk for info...min ble "godtatt" og jeg skulle få instruks om å sende den inn. Har et par betenkeligheter: Jeg har inngravert navn på min, jeg fikk skiftet ut batteriet til et mye bedre ett for snart tre år siden. Jeg synes batteriet ble flatt så fort. Jeg har i hvert fall meldt den inn nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå