Hiski Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hej Har i lengre tid tenkt å gå over fra bærbar til stasjonær, og har nå endelig fått fingern ut. Men problemet er at jeg ikke har veldig mye greie på pc, så hadde vært fint med litt hjelp fra dere. Budsjettet ligger på ca 13 000. Ønsker en gaming pc som kan spille bf3 på ultra. Har lagt en handleliste, men ønsker deres mening. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1007736&su=B8541BAB-44E3-4A51-ADAD-3063B11FBFFC Visst det er noe som bør byttes ut, vennligst legg til en link til produktet som den bør erstattes med. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) ser ganske fint ut det der! men jeg ville byttet ut minnet, det er unødvendig dyrt... var jeg deg ville jeg gått for noen 1600 mhz brikker, f.eks Corsair XMS 3. da får du 8 gb med minne som vil yte svært likt (i endel ting bedre pga dobbelt mengde) for samme prisen. hvilken oppløsning har du tenkt å spille på? jeg ser du har noen kroner igjen opp til budsjettet ditt, og regner med at maskinen ikke BARE skal brukes til spilling, pga lattelig høye priser på harddisker for tiden ville jeg byttet ut harddisken, lagt til noen kroner og kjøpt en SSD, lagringsharddisk kan du kjøpe deg når prisene kommer ned på et någelunde edrulig nivå igjen. Endret 13. november 2011 av SirAmp Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Skal bytte ut minnet, og lagringsharddisken til SSD. Takk for tipset! Jeg kommer til å spille i 1920 x 1080. Endret 13. november 2011 av Hiski Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kjøp en modulær PSU, trenger du Blu-Ray Reader? Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 ser ganske fint ut det der! men jeg ville byttet ut minnet, det er unødvendig dyrt... var jeg deg ville jeg gått for noen 1600 mhz brikker, f.eks Corsair XMS 3. da får du 8 gb med minne som vil yte svært likt (i endel ting bedre pga dobbelt mengde) for samme prisen. hvilken oppløsning har du tenkt å spille på? jeg ser du har noen kroner igjen opp til budsjettet ditt, og regner med at maskinen ikke BARE skal brukes til spilling, pga lattelig høye priser på harddisker for tiden ville jeg byttet ut harddisken, lagt til noen kroner og kjøpt en SSD, lagringsharddisk kan du kjøpe deg når prisene kommer ned på et någelunde edrulig nivå igjen. Byttet minnet til: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616803 Så tenker at pc-en er i boks nå Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Modulær! Bytter til http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492649#info da? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nå kan ikke jeg så mye om det da, men tror http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601840 skal være bra Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hvis du vil spare noen få kroner kan du heller gå for Corsair TX650M. Det er en svært god PSU som i tillegg er modulær. Du har et GTX580 i oppsettet. Ergo er det liten vits i å gå for 750W da dette ikke er nok til SLI, men igjen alt for mye for ett enkelt kort. 650W som du har valgt er derfor helt passe. Hvis du tror SLI vil bli aktuelt må du opp på 850W. Endret 13. november 2011 av Komakino Lenke til kommentar
777fan Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Corsair er et bra merke det også. Gode og stabile strømforsyninger som holder lenge. Lite støy har de også. @Hiski: Den der er helt kurant. Lenke til kommentar
Xenon69 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ser du har k versonen, skal du overclocke ville jeg kjøpt en cpu kjøler som Coolermaster 212+ Ellers så ser jeg andre(fra reddit) ambefaler i5-2400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå