Gå til innhold

Ny Gaming PC

Anbefalte innlegg

Hej :)

Har i lengre tid tenkt å gå over fra bærbar til stasjonær, og har nå endelig fått fingern ut.

Men problemet er at jeg ikke har veldig mye greie på pc, så hadde vært fint med litt hjelp fra dere.

Budsjettet ligger på ca 13 000.

Ønsker en gaming pc som kan spille bf3 på ultra.

Har lagt en handleliste, men ønsker deres mening.

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1007736&su=B8541BAB-44E3-4A51-ADAD-3063B11FBFFC

Visst det er noe som bør byttes ut, vennligst legg til en link til produktet som den bør erstattes med. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser ganske fint ut det der! men jeg ville byttet ut minnet, det er unødvendig dyrt... var jeg deg ville jeg gått for noen 1600 mhz brikker, f.eks Corsair XMS 3. da får du 8 gb med minne som vil yte svært likt (i endel ting bedre pga dobbelt mengde) for samme prisen.

hvilken oppløsning har du tenkt å spille på?

jeg ser du har noen kroner igjen opp til budsjettet ditt, og regner med at maskinen ikke BARE skal brukes til spilling, pga lattelig høye priser på harddisker for tiden ville jeg byttet ut harddisken, lagt til noen kroner og kjøpt en SSD, lagringsharddisk kan du kjøpe deg når prisene kommer ned på et någelunde edrulig nivå igjen.

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

ser ganske fint ut det der! men jeg ville byttet ut minnet, det er unødvendig dyrt... var jeg deg ville jeg gått for noen 1600 mhz brikker, f.eks Corsair XMS 3. da får du 8 gb med minne som vil yte svært likt (i endel ting bedre pga dobbelt mengde) for samme prisen.

hvilken oppløsning har du tenkt å spille på?

jeg ser du har noen kroner igjen opp til budsjettet ditt, og regner med at maskinen ikke BARE skal brukes til spilling, pga lattelig høye priser på harddisker for tiden ville jeg byttet ut harddisken, lagt til noen kroner og kjøpt en SSD, lagringsharddisk kan du kjøpe deg når prisene kommer ned på et någelunde edrulig nivå igjen.

Byttet minnet til: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616803

Så tenker at pc-en er i boks nå :)

Lenke til kommentar

Hvis du vil spare noen få kroner kan du heller gå for Corsair TX650M. Det er en svært god PSU som i tillegg er modulær.

Du har et GTX580 i oppsettet. Ergo er det liten vits i å gå for 750W da dette ikke er nok til SLI, men igjen alt for mye for ett enkelt kort. 650W som du har valgt er derfor helt passe. Hvis du tror SLI vil bli aktuelt må du opp på 850W.

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...