Fotofashion Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Different then you Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Profilen på ansiktet ble bra og lyset, ellers litt rotat. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 tenker du på lokasjonen så er det en del av konseptet til serien. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Meget bra lys på en meget vakker modell. jeg liker det svarte fra håret og øynene som fortsetter ut i barken. Grenen forsterker situasjonen i bildet Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Du er en mester med lys. Godt gjort å få lysmålingen og utførelsen så bra på denen tiden av året. Jeg har i alle fall store problemer med det. Du bruker vel ikke lysmåleren i kameraet, men ekstern? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 bruker ikke lysmåler i det heletatt som oftest så tar jeg det på fealingen og justere utifra hva histogrammen forteller meg. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg