Azidops Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Jeg holder på å skifte skjermen på min iPhone 3GS, men jeg har ikke koblet den riktig. Jeg får opp bildet på skjermen, men touch-funksjonen fungerer ikke. Så jeg får ikke slått av telefonen for å feste kontaktene bedre. Hvordan kan jeg slå av tlf uten å måtte trykke på power-knappen og slide "slå av"? Endret 13. november 2011 av Azidops Lenke til kommentar
roboco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hold inn power + home knappen. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Hold inn power + home knappen. Virker ikke. Ser ut til at det ikke går I/O signaler fra skjermen til hovedkortet Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Skru på 3G, bluetooth, Wifi, Gps og hør musikk mens du spiller angry birds Da burde den gå av etter ikke så veldig lenge Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Skru på 3G, bluetooth, Wifi, Gps og hør musikk mens du spiller angry birds Da burde den gå av etter ikke så veldig lenge Alt det vel og bra, men telefonen reagerte ikke på touch. Nå har alt ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå