rofl2 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har visst fått en ny funksjon i Firefox og jeg vil gjerne bli kvitt den. Det går ut på at nå benyttes hele skjermen, derfor hvis jeg har flere faner oppe samtidig må jeg først flytte pekeren helt til toppen, så åpner linjen seg og jeg kan klikke på en annen fane. Jeg vil ha det tilbake til normalen! Så forsøkte jeg å komme inn på Mozilla forum for å søke hjelp,, men der har jeg glemt brukernavn og passord. Jeg oppgir epost adresse, får link for passord reset på mail, legger inn nytt passord men hva hjelper det når jeg ikke vet brukernavnet? Hiv jeg husker rett fikk jeg ikke registrert meg som ny bruker heller, fikk beskjed om at det allerede er en bruker med den epost adressen. Morsomt. Før jeg ko9m så langt forsøkte jeg å 'unsubscribe' på audi-forum (USA?) men der var systemet med å verifisere at man ikke var en robot så klønete at jeg bare måte gi opp, det var umulig å komme inn for å få nytt passord. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 F11 for å gå fra fullskjerm...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå