Br?stopp Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei folkens! Jeg skiftet disk i min maskin i går ved å clone denne i programmet EASEUS TODO Backup 3,5. Jeg installerte 2TB Seagate disk. Alt gikk som smurt og maskinen fyret opp som den skulle. Det so imidlertid ikke har endret seg er meldingen jeg får om at det for lite diskplass. Som bildet nedenfor viser,så viser grafene at den nye 2TB disken er full. Er det noen der ute som vet hvordan jeg får normalisert dette til å vise riktige verdier? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Du har kanskje en 2 TB disk, men ser ut som mesteparten er ubenyttet. Partisjonen er jo bare 141 GB. Du må bruke Diskbehandling. Se min signatur. Har du Windows 7? Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Takk for rask tilbakemelding! Joda, jeg kjører Win 7 Ultimate 64. Jeg skla ta en titt på programmet i din signatur når jeg omsider kommer meg hjem fra jobb. Takk så langt. Beste hilsen Paal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå