Toalettet Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hey. Fengslingsmøtet i morgen, med ABB skal jo holde åpne dører, slikat hvem som helst kan omme å se på. Men sender VG dette live? Ev.t andre som gjør det? Lenke til kommentar
H.A.A.R.P Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hmm.. av dem som kan komme å se på, håper jeg en av dem har med en pistol så dem får gjort det ferdig med Breivik =) Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ser ut som VGTV skal sende det live. Begynner 09.30. Selv skulle jeg gjerne vært og sett på, men det får bli en annen gang istedet. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Vet ikke om jeg kAn håper de legger drt ut etterpå da? Får vi høre breivik? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Finner ikke info om tidspunkt i morgen eller at de sender live, kan noen legge ved en link? Begynner selve rettsaken 09.30 eller er det da de filmer utenfor? Edit: Se her ja, fant den http://live.vgtv.no/?eventId=44 Endret 13. november 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Man må nok møte opp for å få sett noe. Problemet er at journalister og kommentatorer misbruker pressekortet til å tilfredsstille egen nysgjerrighet. Alle plassene blir besatt av mediene. 5 - 6 stykker fra samme avis? Er det nødvendig? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Hmm.. Ikke vet jeg. Men hvorfor kommer de med atdet blir rettsak 16. April nÅr det var ett idag og har vert det 3-4 ganger før og? Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hmm.. Ikke vet jeg. Men hvorfor kommer de med atdet blir rettsak 16. April nÅr det var ett idag og har vert det 3-4 ganger før og? Det var ikke rettsaker, men fenglingsmøter. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hmm.. Ikke vet jeg. Men hvorfor kommer de med atdet blir rettsak 16. April nÅr det var ett idag og har vert det 3-4 ganger før og? Det finner du ut når du blir eldre. 1 Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Det finner du ut når du blir eldre. Tøff du da. Er ikke nødvendig å svare frekt med et svar uten relevanse. Har vel vært full av kunnskap siden du ble født, du. Endret 14. november 2011 av Madam Mim 1 Lenke til kommentar
H.A.A.R.P Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Åja, siden du svarte litt frekt må jo mine innlegg ha vært i negativ retning mot deg tydligvis. Beklager så mye! Hehe ok I rettsaken, gir de Breiviks endelige dom da eller? (21 års fengsel + forvaring) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå