Spenol Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvorfor er det stort sett bare høyreraddiser som ønsker å skyve skylden for voldtekter over på offeret? Er det fordi høyreraddiser stort sett bare er kvinnefiendtlige, misantropiske drittsekker som ikke respekterer loven? Er det fordi de sympatiserer med overgriperen fordi han minner dem om seg selv; en kynisk jævel som tar seg til rette uten hensyn til moral eller rettferdighet? Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 "Du er DUM, og jeg VIL IKKE prate med deg".... hurr durr durr Underlig at du ikke kan sette deg ned å se på saken rasjonelt? Du påstår jo at "hun tok pirat taxi == auto rape", mer eller mindre, og jeg som utenforstående lurer på hvorfor det ansees som naivitet i stede for "ring politiet, handle i nødverge og bank opp pakistanern i bilen" vis det tydligvis er så ille som du påstår? Hm. Dette forstår du visst ikke. Alle voksne vet at det er dumt å sette seg inn en pirattaxi alene. Dersom du gjør det øker sjansen for at noe dumt skal skje med et par hundre prosent. Derfor bør man ta det med en kompis. Det er nemlig ikke slik at hun ble sugd med en slags stråle inn i bilen, hun satte seg inn helt frivillig. Dette er meget lett å unngå. Man lar bare VÆRE å sette seg inn i bilen. Så lett kan det gjøres. Men pirattaxi i seg selv er helt ok. Jeg har tatt pirattaxi flere ganger og har kompiser som har kjørt pirattaxi mang en gang for å få inn litt penger i kassa. Merkelig så opphengt du ble i dette pirattaxi-greiene. Når du blir gammel nok til å gå på byen så kommer du nok til å ta pirattaxi rett som det er du også. Vent litt. Her forsvarer du piratdrosjevirksomhet og prøver å framstille det som en legitim måte å tjene penger på, samtidig som du anklager de som setter seg inn piratdrosjer alene for å være dumme og skjødesløse? Hva er grunnen til at dere høyreraddiser ikke klarer å respektere loven? 1 Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Hvorfor er det stort sett bare høyreraddiser som ønsker å skyve skylden for voldtekter over på offeret? Er det fordi høyreraddiser stort sett bare er kvinnefiendtlige, misantropiske drittsekker som ikke respekterer loven? Er det fordi de sympatiserer med overgriperen fordi han minner dem om seg selv; en kynisk jævel som tar seg til rette uten hensyn til moral eller rettferdighet? Er det noen slike her inne altså? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Assa, jeg var i kassa på bunnpris på lørdag. Som dere sikkert vet er det ganske trangt ved utgangspartiet. Jeg handlet et par pils, litt godteri og kos. Når jeg skulle ut så var det en jente foran meg som hadde handlet. Jeg måtte liksom sno meg litt forbi henne, men siden hun sto rakrygget bøyd over for å plukke varene så tok jeg et lite "tak" for å smette forbi. Jenta ble illsint og lurte på hva faen jeg drev med. Jeg mener det var selvforskyldt og meget fortjent. Hun sto med rompa i været og jeg måtte jo hente varene. Hadde noen brukere her på forumet (ikke bare denne tråden) fått det som de ville hadde du blitt skutt på stedet. Heldigvis fikk jeg det som jeg ville. Ikke så mye som en kilevink en gang! Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Vent litt. Her forsvarer du piratdrosjevirksomhet og prøver å framstille det som en legitim måte å tjene penger på, samtidig som du anklager de som setter seg inn piratdrosjer alene for å være dumme og skjødesløse? Er ikke folk som setter seg inn i pirattaxi alene skjødesløse? Er det det som er poenget ditt? Hva er grunnen til at dere høyreraddiser ikke klarer å respektere loven? Ta deg en pille og legg deg, vennen. Det er ikke ulovlig å ta pirattaxi. Endret 13. november 2011 av coyoteulf Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvorfor er det stort sett bare høyreraddiser som ønsker å skyve skylden for voldtekter over på offeret? Er det fordi høyreraddiser stort sett bare er kvinnefiendtlige, misantropiske drittsekker som ikke respekterer loven? Er det fordi de sympatiserer med overgriperen fordi han minner dem om seg selv; en kynisk jævel som tar seg til rette uten hensyn til moral eller rettferdighet? attehva? Hadde egentlig tenkt til å skrive ett ganske utfyllende innlegg men så leste jeg gjennom innlegget ditt igjen og kom frem til at dette simpelthen er for dum. Først av alt, hva er en høyreraddis? For det andre, har du eksempler på det du sier? 2 Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Vent litt. Her forsvarer du piratdrosjevirksomhet og prøver å framstille det som en legitim måte å tjene penger på, samtidig som du anklager de som setter seg inn piratdrosjer alene for å være dumme og skjødesløse? Er ikke folk som setter seg inn i pirattaxi alene skjødesløse? Er det det som er poenget ditt? Hva er grunnen til at dere høyreraddiser ikke klarer å respektere loven? Ta deg en pille og legg deg, vennen. Det er ikke ulovlig å ta pirattaxi. Dette er bare nok et eksempel på at høyreradikale verken forstår eller respekterer loven. Det er nemlig straffbart både å selge og kjøpe svart arbeid. En person som tar piratdrosje er kun skyldig i å kjøpe svart arbeid, og bærer ikke noe ytterligere ansvar dersom han blir utsatt for andre kriminelle handlinger i "drosjen". PS. Hvis du kaller med "vennen" eller tilsvarende en gang til, kan du se langt etter svar. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hvorfor er det stort sett bare høyreraddiser som ønsker å skyve skylden for voldtekter over på offeret? Er det fordi høyreraddiser stort sett bare er kvinnefiendtlige, misantropiske drittsekker som ikke respekterer loven? Er det fordi de sympatiserer med overgriperen fordi han minner dem om seg selv; en kynisk jævel som tar seg til rette uten hensyn til moral eller rettferdighet? Om du ikke har noe mer konstruktivt å bidra med i debatten så kan du dra deg tilbake til kina din kommunist. Dropp personangrepene og kom med noen argumenter eller GTFO! Endret 13. november 2011 av Zepticon 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Dette er bare nok et eksempel på at høyreradikale verken forstår eller respekterer loven. Det er nemlig straffbart både å selge og kjøpe svart arbeid. En person som tar piratdrosje er kun skyldig i å kjøpe svart arbeid, og bærer ikke noe ytterligere ansvar dersom han blir utsatt for andre kriminelle handlinger i "drosjen". PS. Hvis du kaller med "vennen" eller tilsvarende en gang til, kan du se langt etter svar. Med mindre ingen av personene betaler mer enn 1000kr for turen er det overhode ikke "svart arbeid"! Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvorfor er det stort sett bare høyreraddiser som ønsker å skyve skylden for voldtekter over på offeret? Er det fordi høyreraddiser stort sett bare er kvinnefiendtlige, misantropiske drittsekker som ikke respekterer loven? Er det fordi de sympatiserer med overgriperen fordi han minner dem om seg selv; en kynisk jævel som tar seg til rette uten hensyn til moral eller rettferdighet? Om du ikke har noe mer konstruktivt å bidra med i debatten så kan du dra deg tilbake til kina din kommunist. Dropp personangrepene og komm med noen argumenter eller GTFO! Her kaller du meg "kommunist", og ber meg i samme åndedrag om å droppe personangrepene? Er dette en spøk? For øvrig har kommunister og høyreradikale mye til felles: Begge mangler respekt for lovverket, rettferdighet og frihet (bortsett fra sin egen) og begge ønsker å revolusjonere gode og velfungerende samfunn med sine psykotiske, menneskefiendtlige "idéer" som stort sett går ut på å ta makt og ressurser bort fra den jevne mann og gi dem til enten myndigheter eller private interesser. Kina passer for så vidt utmerket til tilhengere av begge ideologier, siden landet er en giftig suppe av pseudo-markedsliberalisme og ekstremt autoritær sosialisme, der hele samfunnet er rigget for å gagne en liten elite, mens befolkningen lever i fattigdom. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 han står garantert AP politisk. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Her kaller du meg "kommunist", og ber meg i samme åndedrag om å droppe personangrepene? Er dette en spøk? Ohai Cpt. Obvious For øvrig har kommunister og høyreradikale mye til felles: Begge mangler respekt for lovverket, rettferdighet og frihet (bortsett fra sin egen) og begge ønsker å revolusjonere gode og velfungerende samfunn med sine psykotiske, menneskefiendtlige "idéer" som stort sett går ut på å ta makt og ressurser bort fra den jevne mann og gi dem til enten myndigheter eller private interesser. Kina passer for så vidt utmerket til tilhengere av begge ideologier, siden landet er en giftig suppe av pseudo-markedsliberalisme og ekstremt autoritær sosialisme, der hele samfunnet er rigget for å gagne en liten elite, mens befolkningen lever i fattigdom. Og hva har dette med noe som helst å gjøre? Jeg har ikke hørt noe fra deg om voldtekter og hvordan de skal forebygges. Du imponerer ingen så langt. Endret 13. november 2011 av Zepticon Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) han står garantert AP politisk. Nja... tror "Vennen" heller mer mot SV kanskje. De har det med å skyte hull i egen baug. Hvilke personangrep har jeg kommet med? Vel... du sier at høyreraddiser stort sett bare er kvinnefiendtlige, misantropiske drittsekker og du kaller ham en høyreraddis. 2+2=??? Men for all del... underholdning en sen søndagskveld dette... Please carry on Endret 13. november 2011 av Griffin Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Dette er bare nok et eksempel på at høyreradikale verken forstår eller respekterer loven. Det er nemlig straffbart både å selge og kjøpe svart arbeid. En person som tar piratdrosje er kun skyldig i å kjøpe svart arbeid, og bærer ikke noe ytterligere ansvar dersom han blir utsatt for andre kriminelle handlinger i "drosjen". PS. Hvis du kaller med "vennen" eller tilsvarende en gang til, kan du se langt etter svar. HAHA, med de hysteriske personangrepene dine, i tillegg til dine totalt feilaktige opplysninger, skal du være glad jeg bare kaller deg "vennen". Jeg kunne kalt deg en klin gal idiot, for eksempel. Tror det er det resten kaller ham Personkarakteristikker er helt OK så lenge de akkompagneres av noe substantivt, men dette er jo ren personsjikane og forsøk på mobbing. Denne typen hersketeknikker brukes stort sett av folk med svakt intellekt, dårlig selvtillit og tvilsom moralsk karakter, så det er ikke akkurat noe jeg tar til meg. Det er omtrent det samme som om en deltaker fra Big Brother eller Paradise Hotel skulle sagt noe nedsettende til meg - jeg ville kanskje blitt litt irritert, men jeg har samtidig så lite repsekt for vedkommende at det ikke blir tatt alvorlig. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Dette er bare nok et eksempel på at høyreradikale verken forstår eller respekterer loven. Det er nemlig straffbart både å selge og kjøpe svart arbeid. En person som tar piratdrosje er kun skyldig i å kjøpe svart arbeid, og bærer ikke noe ytterligere ansvar dersom han blir utsatt for andre kriminelle handlinger i "drosjen". PS. Hvis du kaller med "vennen" eller tilsvarende en gang til, kan du se langt etter svar. HAHA, med de hysteriske personangrepene dine, i tillegg til dine totalt feilaktige opplysninger, skal du være glad jeg bare kaller deg "vennen". Jeg kunne kalt deg en klin gal idiot, for eksempel. Tror det er det resten kaller ham Personkarakteristikker er helt OK så lenge de akkompagneres av noe substantivt, men dette er jo ren personsjikane og forsøk på mobbing. Denne typen hersketeknikker brukes stort sett av folk med svakt intellekt, dårlig selvtillit og tvilsom moralsk karakter, så det er ikke akkurat noe jeg tar til meg. Det er omtrent det samme som om en deltaker fra Big Brother eller Paradise Hotel skulle sagt noe nedsettende til meg - jeg ville kanskje blitt litt irritert, men jeg har samtidig så lite repsekt for vedkommende at det ikke blir tatt alvorlig. Les ditt eget førsteinnlegg i denne tråden og bli med meg å le av ironien ved innlegget ditt til meg. Komisk ikkesant? 1 Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Her kaller du meg "kommunist", og ber meg i samme åndedrag om å droppe personangrepene? Er dette en spøk? Ohai Cpt. Obvious For øvrig har kommunister og høyreradikale mye til felles: Begge mangler respekt for lovverket, rettferdighet og frihet (bortsett fra sin egen) og begge ønsker å revolusjonere gode og velfungerende samfunn med sine psykotiske, menneskefiendtlige "idéer" som stort sett går ut på å ta makt og ressurser bort fra den jevne mann og gi dem til enten myndigheter eller private interesser. Kina passer for så vidt utmerket til tilhengere av begge ideologier, siden landet er en giftig suppe av pseudo-markedsliberalisme og ekstremt autoritær sosialisme, der hele samfunnet er rigget for å gagne en liten elite, mens befolkningen lever i fattigdom. Og hva har dette med noe som helst å gjøre? Jeg har ikke hørt noe fra deg om voldtekter og hvordan de skal forebygges. Hvorfor later du som om du er interessert i å snakke sak plutselig? Du har så langt bare angrepet meg som person, og nå prøver du å leke "seriøs" og late som om ditt egentlige anliggende er trådens emne og min mangel på gode forslag til problemløsning? Du imponerer ingen så langt. Hvordan kan du si dette? Snakker du på vegne av en større gruppe, eller er det nok en billig hersketeknikk? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kan ikke dere "tøffe dere" på pm isteden. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Dette er bare nok et eksempel på at høyreradikale verken forstår eller respekterer loven. Det er nemlig straffbart både å selge og kjøpe svart arbeid. En person som tar piratdrosje er kun skyldig i å kjøpe svart arbeid, og bærer ikke noe ytterligere ansvar dersom han blir utsatt for andre kriminelle handlinger i "drosjen". PS. Hvis du kaller med "vennen" eller tilsvarende en gang til, kan du se langt etter svar. HAHA, med de hysteriske personangrepene dine, i tillegg til dine totalt feilaktige opplysninger, skal du være glad jeg bare kaller deg "vennen". Jeg kunne kalt deg en klin gal idiot, for eksempel. Tror det er det resten kaller ham Personkarakteristikker er helt OK så lenge de akkompagneres av noe substantivt, men dette er jo ren personsjikane og forsøk på mobbing. Denne typen hersketeknikker brukes stort sett av folk med svakt intellekt, dårlig selvtillit og tvilsom moralsk karakter, så det er ikke akkurat noe jeg tar til meg. Det er omtrent det samme som om en deltaker fra Big Brother eller Paradise Hotel skulle sagt noe nedsettende til meg - jeg ville kanskje blitt litt irritert, men jeg har samtidig så lite repsekt for vedkommende at det ikke blir tatt alvorlig. Les ditt eget førsteinnlegg i denne tråden og bli med meg å le av ironien ved innlegget ditt til meg. Komisk ikkesant? Hvor er ironien? Mitt første innlegg var ikke rettet mot en bestemt person, men mot høyreradikale generelt. Det du driver med derimot, er billig, tarvelig og feig mobbing, der du forsøker å samle sammen en mobb mot meg. Eier du ingen ære? 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvorfor later du som om du er interessert i å snakke sak plutselig? Du har så langt bare angrepet meg som person, og nå prøver du å leke "seriøs" og late som om ditt egentlige anliggende er trådens emne og min mangel på gode forslag til problemløsning? Selvfølgelig er jeg interesert i å snakke sak. Mitt tilsvar til deg var ene og alene på grunn av dine manglende argumentasjon i det oprinnelige innlegget. Jeg eksemplifiserte din mangel på saklighet og hvor dumt det oppfattes. Jeg gir også tydelig uttrykk i mitt føste tilsvar om at jeg er intereert i å snakke sak. Jeg mener jeg sa noe slikt som argumenter eller GTFO! Du imponerer ingen så langt. Hvordan kan du si dette? Snakker du på vegne av en større gruppe, eller er det nok en billig hersketeknikk? Vell, ta en titt på de tilsvarende du har fått. Er det noen av dem som virker imponert? Nei. Ergo kan man konkludere med at du ikke imponerer noen. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kan ikke dere "tøffe dere" på pm isteden. Kan du ikke heller ta dette opp med voldtektstilhengerne? Det er tross alt disse som startet personangrepene fordi jeg åpenbart tråkket dem på tærne ved å kalle en spade for en spade. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå