Kjell Arne Stava Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 kvalitetstid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fin natur og god komp på naturen. Ville vel hatt din kone og hunden noen meter tilbake i bildet (ca halveis ut mot kanten) så de på en måte går inn mot sente av bildet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Et bilde MÅ ikke etterbehandles Liker dette motivet, selv om jeg er enig i at fruen med hund befinenr seg litt langt inn mot sentrum av motivet. Jeg kunne også tenkt meg å ha de to litt lenger fram i bildet Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Opplever bildet som blast. Noe kan sikkert gjøres i etterbehandlingen, men det man ikke har fått med under opptaket, er alltid vanskelig å hente opp igjen på en naturlig måte. Har merket meg at dagslyset kan bli ganske hardt også om høsten, derfor er nok ikke tidspunktet det beste. Jeg ville også kuttet kraftig i venstre kant av bildet, og skulle også likt å sett de 2 mer fremtredende i bildet. For å få til det siste, må du nok ofre himmelen. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Vakker plass og turområde, artig med jenta og hunden. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Takker så mye for kommentarene fra dere alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg