wasco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Så skjer det igjen Jeg klarer ikke å laste opp bilder via Firefox.... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Prøv og slette cookies, eventuell bytt til en annent skinn. Obs, trykker du på lenken så fjerner du automatisk cookies og må logge inn på nytt. Endret 13. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Terje Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Så skjer det igjen Jeg klarer ikke å laste opp bilder via Firefox.... Får du noen feilmelding av noe slag? Gjerne siter.. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Så skjer det igjen Jeg klarer ikke å laste opp bilder via Firefox.... Får du noen feilmelding av noe slag? Gjerne siter.. Ja jeg får opp en melding... Men jeg husker ikke hva. Får se når jeg prøver å laste opp et nytt bilde i morgen Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Nå prøvde jeg å laste opp et bilde, men det gikk ikke med Firefox Får opp følgende beskjed Bad request Your browser sent a request that this server could not understand Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Skjer dette hele tiden eller bare en gang ibland ? Bruker du srgb som fargerom ? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Skjer dette hele tiden eller bare en gang ibland ? Bruker du srgb som fargerom ? Nei, det skjer ikke hele tiden. Hadde en del problemer med det tidligere, men så har det vært helt greit i lang tid. Men nå har det begynt igjen. Jeg bruker sRGB som fargeprofil - vet ikke om det betyr det samme som at jeg bruker sRGB som fargerom. Jeg tar alle bildene i Adobe RGB, men konverterer dem til sRGB når de skal legges ut på nettet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nei, det skjer ikke hele tiden. Hadde en del problemer med det tidligere, men så har det vært helt greit i lang tid. Men nå har det begynt igjen. Jeg bruker sRGB som fargeprofil - vet ikke om det betyr det samme som at jeg bruker sRGB som fargerom. Jeg tar alle bildene i Adobe RGB, men konverterer dem til sRGB når de skal legges ut på nettet Fargerom = fargeprofil. Kjært barn har mange navn. Kan det være store filer og treg linje som er problemet ditt? Slik at serveren timer ut? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Kan det være store filer og treg linje som er problemet ditt? Slik at serveren timer ut? Store filer er ikke problemet. Det bildet jeg har prøvd å laste opp er på 770Kb, og her inne har jeg lastet opp bilder uten problemer som har vært på 3-4Mb Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Noen spesialtegn i filnavnet? Kan du laste opp samme fil her i denne tråden som vedlegg? Lenke til kommentar
karoald Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kan det være store filer og treg linje som er problemet ditt? Slik at serveren timer ut? Store filer er ikke problemet. Det bildet jeg har prøvd å laste opp er på 770Kb, og her inne har jeg lastet opp bilder uten problemer som har vært på 3-4Mb Hei Fila du lasta opp må ende på jpg-du kan ha alt foran ,men den må ende på jpg-slik er det her på digit------ Lenke til kommentar
Terje Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Noen spesialtegn i filnavnet? Kan du laste opp samme fil her i denne tråden som vedlegg? +1 Kan bidra mye med å lokalisere feilen Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Når jeg prøver å laste den opp som vedlegg får jeg den samme beskjeden - Bad Request Det er dette bildet jeg ikke fikk lastet opp med Firefox, men det gikk greit med Explorer. http://www.digit.no/bilde/fyret/981779/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Høres ut som om det er firefox'en din som er blitt syk. Kjører du Adblock, Noscript eller andre plugins? I såfall ville jeg prøvd å slå de av og prøve igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg