wasco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ser på deg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvilket uttrykk og eventuell retusjering du vil at bilde skal ha er jo din smak. Skal jeg pirke på noe må det være vinklen på hodet. Ville fått modellen til å bikke hodet like mye over mot venstre gjennom en tenkt midtlinje i bildet, nå heller det mot høyre. Det ville gitt mer ballanse. Slik jeg oppfatter det nå faller bakhodet ut av bildet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Ja dette med portretter kan du Wasco, jeg var litt bekymret om du var godt lei digit, men så kom du heldigvis tilbake sterk og klar, flott portrett Endret 13. november 2011 av Kjell Arne Stava Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kjempefint portrett, liker spesielt at øynene er så klare å fine. Ellers enig med Thore det med vinkelen på hodet. Likte versjonen i farger bedre enn s/h-utgaven. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Hvilket uttrykk og eventuell retusjering du vil at bilde skal ha er jo din smak. Skal jeg pirke på noe må det være vinklen på hodet. Ville fått modellen til å bikke hodet like mye over mot venstre gjennom en tenkt midtlinje i bildet, nå heller det mot høyre. Det ville gitt mer ballanse. Slik jeg oppfatter det nå faller bakhodet ut av bildet. Takk for konstruktiv tilbakemelding. Det med ballasen i bildet har jeg nok helt oversett i mitt forsøk på å få en perfekt retusjering Ikke altid så lett å ha to tanker i hode på samme tid... Ja dette med portretter kan du Wasco, jeg var litt bekymret om du var godt lei digit, men så kom du heldigvis tilbake sterk og klar, flott portrett Selvsagt har jeg ikke gått lei av Digit men jeg har hatt det litt travelt med disse modellfotograferingene, og jeg har også hatt annsvaret for å lage annonser, så tiden strekker ikke til Men takk for kommentaren Kjempefint portrett, liker spesielt at øynene er så klare å fine. Ellers enig med Thore det med vinkelen på hodet. Likte versjonen i farger bedre enn s/h-utgaven. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nå er på riktig vei Wasco (etter min mening da) Denne ser jo nesten levende ut og består antagelig av kjøtt og blod. Stå på..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 jeg synes at du er litt hard med spakene i etterbehandlingen av bildet, man får en veldig plastikk følelse av dette.. Hadde blitt mye bedre om du fører litt hudstruktur tilbake i bildet! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Et herlig portrett rett og slett, vanskelig å si så mye mere, dette kan du mye bedre en meg. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Nå er på riktig vei Wasco (etter min mening da) Denne ser jo nesten levende ut og består antagelig av kjøtt og blod. Stå på..... Takk for det :o) jeg synes at du er litt hard med spakene i etterbehandlingen av bildet, man får en veldig plastikk følelse av dette.. Hadde blitt mye bedre om du fører litt hudstruktur tilbake i bildet! Saken er at denne unge kvinnen hadde en ganske uren hud, og for å fjærne dette, måtte jeg gå så pass kraftig til verks. Et herlig portrett rett og slett, vanskelig å si så mye mere, dette kan du mye bedre en meg. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg liker uttrykket og posituren men generelt liker jeg ikke denne glattheten men som sagt før er det en smaksak. Det er noe uheldig skinn på nesen Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Veldig bra i mine øyne. Det eneste jeg kan pirke litt på er det litt glatte nesepartiet i fargeversjonen. Liker s/h utgaven godt. Well done Wasco Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 søt modell og nydelig blikk... Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 For meg så er dette litt mye "dukke" i ansiktet, men resten er i mine øyne glimrende. Liker nok SH versonen best. Lenke til kommentar
Gry Heubach Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Flott portrett, bra etterbehandling men synes det hvite i øynene ble litt for hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg