ChristianL Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Du bør virkelig se på Suits, det er en av de beste seriene jeg har sett og har nettopp sett ferdig første sesong for andre gang siden uke 40.. Den handler om advokatlivet i New York (høres veldig kjedelig ut, men er awesome) og livet til en av de beste advokatenes "associate". Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Ah ja! Louis Theroux er fantastisk. Jeg elsker dokumentarene hans, har sett alle som er å finne på nett. I season 4 av Prison Break begynner det å bli noe kjedelig. På tide å sjekke ut de andre forslagene deres! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvis du ender opp med dokumentarer så anbefaler jeg Louis Theroux! Dokumentarene hans er veldig spennende, interessante og morsomme. Med et vidt spekter av emner, så du finner garantert noe du vil utforske fra han. Disse sier jeg jatakk til Så den dokumentaren hans om Phelps familien, og nå har det vist kommet en ny om de! Jeg anbefaler Misfits. En annerledes serie om "superkrefter", de vil ikke ha de og det skjer mye de ikke liker. Virkelig en bra serie! For ikke å glemme all den knalle musikken! Og heite - tidvis halvnakne - damer, samt den fantastiske - tidvis uforståelige - dialekta til et par av folka. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvis du ender opp med dokumentarer så anbefaler jeg Louis Theroux! Dokumentarene hans er veldig spennende, interessante og morsomme. Med et vidt spekter av emner, så du finner garantert noe du vil utforske fra han. Disse sier jeg jatakk til Så den dokumentaren hans om Phelps familien, og nå har det vist kommet en ny om de! Jeg anbefaler Misfits. En annerledes serie om "superkrefter", de vil ikke ha de og det skjer mye de ikke liker. Virkelig en bra serie! For ikke å glemme all den knalle musikken! Og heite - tidvis halvnakne - damer, samt den fantastiske - tidvis uforståelige - dialekta til et par av folka. Haha! Ja! Jeg synes dialekten til Kelly er helt fantastisk :!: Virkelig en god serie Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 The vampire diaries. Må få kjøpt meg sesong to snart. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Californication 1 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Rules of Engadement The IT Crowd That '70s Show Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Blir noen gjentakelser, men her er de jeg kan anbefale; Game of Thrones(Action,Fantasy, Drama) Supernatural(Action, Skrekk) True Blood (Action, Drama, Fantasy) Spartacus Blood & Sand (Action) Spartacus God's of the Arena (Action) How i met your mother (Komedie) Arrested development (Komedie) Entourage (Drama) Blue mountain state (Komedie) My Name is Earl (Komedie) EDIT: Leif Endret 24. november 2011 av Muffinss Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Etter en rask sjekk så jeg ikke disse nevnt: Community How Not To Live Your Life (avsluttet, kommer en episode på første juledag) It's Always Sunny in Philadelphia Avatar, the Last Airbender (avsluttet, kommer en spinoff til neste år) Alle er veldig morsomme, de første tre er relativt lik i humor ville jeg sagt. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Fringe - Har lenge lett etter ny serie etter litt tørke den siste tiden. Ramlet over denne ved en tilfeldighet, og synes den er fantastisk. 8,6 på imdb. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Being Human er ganske kul hvis du er fan av varulver og vampyrer. Handlingen på imdb.com høres kanskje litt kjedelig ut, men serien er absolutt verdt å se. Lenke til kommentar
mwy Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har ikke fått med meg så mye fra i år, men jeg syntes Game of Thrones og BBC serien Sherlock ar ganske bra. Sherlock er sherlock holmes flyttet til vår tid. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Battlestar Galactica - hands down, beste serien jeg noen gang har sett. Science fiction. The Pillars of the Earth - Ian McShane er bare genial. Miniserie satt til middelalderen. Deadwood - siden jeg nevner Ian McShane må selvfølgelig denne serien også nevnes. Western. Rome - Bra serie satt til Romas overgangsperiode fra republikk til keiserrike. John Adams - veldig bra miniserie som tar for seg livet til John Adams, USAs andre president fra rundt revolusjonskrigen til hans død. Historisk drama. Endret 8. januar 2012 av magneman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå