Gå til innhold

Har du TV-Serier å anbefalle?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen serier men på youtube kan du se og lære alt så hvis du vil ha mer ut av situasjonen så prøv det.

 

du finner også langfilmer og dokumentarer på youtube.

 

Edit: der kan du også finne kurs og leksjoner slik at du kan ta selvstudier og forsterke kunnskaper.

 

Jeg har aldri i hele mitt liv fulgt med på noen serier.

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Jeg har aldri i hele mitt liv fulgt med på noen serier.

Ikke for å være kritisk, men hvorfor svarer du da på en tråd i " TV-serier og -programmer" ? :p

 

Til OP anbefaler jeg Prison Break, ihvertfall første sesongen.

Det er fordi jeg skjønner at OP ønsker noe mer å se men hvor givende er det å se på sånne amrikanske serier når man kan lære noe som er praktisk? Jeg hadde kun sett på en tv serie om jeg fikk betalt også at det var en jobb og ingen alternativer.

 

Det kunne kanskje være et alternativ til hun har funnet noen flere series å glo på.

 

Hun er ute etter mer å se på og jeg kommer med et forslag om at det finnes mer enn tv-serier.

 

Tenker meg om litt så kan jeg faktisk anbefale noen serier som jeg har sett bare fordi jeg satt ved en tv med venner.

 

Jeg kan anbefale følgende serier som faktisk var bra:

 

1. Lost

2. 24

Lenke til kommentar

Takk for tips! Nå fant jeg en diskusjonstråd om nettopp TV serier. Der var det 300 sider med forslag, så jeg skal nok finne noe å glo på!

 

Trespiser: Det var ikke et dumt forslag det. Jeg pleide å se mye dokumentarer på documentaryheaven dot com. Har tilbringt så mange timer på den siden at nå tror jeg rett og slett ikke at det er flere dokumentarer igjen å se. Hvertfall ikke om emner som opptar meg. Leser at de siste sesongene av 24 har vært veldig bra, kanskje det hadde vært noe! Jeg fulgte med på sesong 1, men falt av i sesong 2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Kan absolutt anbefale Generation Kill som er nevnt tidligere i tråen. Eller så her jeg selv begynt å elske Tera Nova som nå går i sin første sesong. Skal inrømme at det ikke er verdens beste manus eller skuespill, men det er bare en kul serie hvis du gir den en sjanse.

 

Om du er mer ute etter komedie kan jeg sterkt abefale Community og Parks and Recreation. Og ikke minst kongen av dem alle Arrested Development.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Spørs helt på hva du liker :p

 

Kan si noen jeg har sett / ser på som jeg liker.

 

Game of Thrones

Two and a Half Men

The Big Bang Theory

How I Met Your Mother

Friends

Southpark

Family Guy

House

 

Jeg har sett mange flere men ikke noen jeg kommer på nå. Nevnte ikke de som allerede er skrevet!

 

Håper det hjelper!

Endret av HesteHoven
Lenke til kommentar

Hvis du ender opp med dokumentarer så anbefaler jeg Louis Theroux! Dokumentarene hans er veldig spennende, interessante og morsomme. Med et vidt spekter av emner, så du finner garantert noe du vil utforske fra han. :)

 

Disse sier jeg jatakk til :) Så den dokumentaren hans om Phelps familien, og nå har det vist kommet en ny om de!

 

Jeg anbefaler Misfits. En annerledes serie om "superkrefter", de vil ikke ha de og det skjer mye de ikke liker. Virkelig en bra serie!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Louis Theroux dokumentarene er fantastiske. Han har flere andre om ting som inne i amerikanske fengsler, medisinering av psykisk syke barn og nynazist miljøet i USA. Alle kan anbefales på det sterkeste for de av oss som liker dokumentarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...