Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Beste medisiner mot kviser?


Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Hei,

 

Har skjønt at roaccutan er best, men jeg er ikke såpass alvorlig, men jeg har en del.

 

Jeg lurer på hvilken type medisiner som er best og har kjappe resultater?

 

Tenkte på tetracyclin o.l, er tetracyclin noe bra?

 

Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Hvis ingenting annet funker, så vil jeg bare anbefalle roaccutan!! Min kjære hadde problemer med kviser tidligere og gikk på roaccutan i 6 måneder. Nå er han helt kvisefri og myk :D

 

Hmm... Men han var vel ganske alvorlig? Jeg er ikke så alvorlig, men har noen kviser.

 

Hørt at roaccutan har alvorlige bivirkniner.

Lenke til kommentar

Hvis ingenting annet funker, så vil jeg bare anbefalle roaccutan!! Min kjære hadde problemer med kviser tidligere og gikk på roaccutan i 6 måneder. Nå er han helt kvisefri og myk :D

 

Hmm... Men han var vel ganske alvorlig? Jeg er ikke så alvorlig, men har noen kviser.

 

Hørt at roaccutan har alvorlige bivirkniner.

 

Vil ikke si han var et veldig ekstremt tilfelle, men han hadde jo en god del ja. Grunnen til at hun gikk på roaccutan var at ingenting han hadde prøvd tidligere fungerte. Roaccutan fungerer veldig bra i de fleste tilfeller. Hvis du bare har en kvise her og der så er vel ikke det å anbefalle, som du sier så har den en del bivirkninger. Min gubbe fikk veldig tørr hud, øyne og lepper, han begynte også å blø neseblod et par ganger. Det er ikke så gale.

 

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...