oldgiffer Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg ser den, og en build som er mer balansert vil nok klare seg bedre enn en sword/dest build, men jeg tror også at du vil klare deg ganske bra, selv på master med en mindre optimal build som kanskje passer din spillestil bedre. Uansett, nok synsing fra min side, jeg har så langt mest erfaring med stealth, så er nødt til å kjøre opp en ny karakter senere, med andre builds Uansett, mulighetene er nesten uendlige, og det er kanskje det som gjør dette spillet så forbanna bra? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Er vel ingen som av prinsipp nekter å bruke andre spells enn berre dei frå Destruction, det er jo ikkje hensiktsmessig om du så er pure mage. Køyrer sjølv primært Heavy og Onehand + Shield, men har òg hotkeya ulike spells frå fleire skular (fire, shock, healing, ward, light, summons, soultrap, etc.) som kan erstatte skjoldet på eit augneblink. Må jo gjere noko med all den magickaen. Endret 15. november 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Jeg møtte en skikkelig hard nøtt i går. Er lvl 19 orc warrior med heavy armor, block og onehanded. Har også restoration som jeg prøver å levle opp. En av de første questa i Mage guildet så blir jeg og 3 andre apprentices tatt med ned i en hule. Jeg ender opp alene tilslutt og helt i slutten av dungeonen møter jeg en Deathlord Draug. Uten tvil den hardeste npc'en jeg har møtt sålangt. Den har shouts og slår hardt. Jeg har prøvd mange ganger og klarer nok å ta ham tilslutt. Jeg har ganske god block-skill og tar lite skade sålenge jeg blokker, men npc'en har et shout som disarmer meg. Noe som gjør at jeg mister øksa og skjoldet blir disarmet. Tar veldig mye skade uten blocken oppe. Det jeg har gjort sålangt er å bruke iceblock-shout rett etter dette, slik at jeg får tid til å plukke opp øksa og equippe skjoldet. Siste forsøk i går før jeg la meg fikk jeg ham ned på 20%. Har også basha ham med øksa for så å løpe vekk for å heale til full. irriterende hard kar... men morsomt nonetheless. Spiller forøvrig på hard. Noen som har noen andre tips? Er jo et quests for mage guildet... og jeg bruker ikke noe særlig med magi... har ikke skills til det rett og slett... så kan jo være at denne karen er lettere med magi? Endret 16. november 2011 av d4fF Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg møtte en skikkelig hard nøtt i går. Er lvl 19 orc warrior med heavy armor, block og onehanded. Har også restoration som jeg prøver å levle opp. En av de første questa i Mage guildet så blir jeg og 3 andre apprentices tatt med ned i en hule. Jeg ender opp alene tilslutt og helt i slutten av dungeonen møter jeg en Deathlord Draug. Uten tvil den hardeste npc'en jeg har møtt sålangt. Den har shouts og slår hardt. Jeg har prøvd mange ganger og klarer nok å ta ham tilslutt. Jeg har ganske god block-skill og tar lite skade sålenge jeg blokker, men npc'en har et shout som disarmer meg. Noe som gjør at jeg mister øksa og skjoldet blir disarmet. Tar veldig mye skade uten blocken oppe. Det jeg har gjort sålangt er å bruke iceblock-shout rett etter dette, slik at jeg får tid til å plukke opp øksa og equippe skjoldet. Siste forsøk i går før jeg la meg fikk jeg ham ned på 20%. Har også basha ham med øksa for så å løpe vekk for å heale til full. irriterende hard kar... men morsomt nonetheless. Spiller forøvrig på hard. Noen som har noen andre tips? Er jo et quests for mage guildet... og jeg bruker ikke noe særlig med magi... har ikke skills til det rett og slett... så kan jo være at denne karen er lettere med magi? Litt OT; men hvordan er det egentlig med loot på hard vanskelighetsgrad? Er det bedre loot jo høyere vanskelighetsgrad man spiller på, eller er det bare en myte? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 og for å legge til eit spørsmål på dekar sitt, kan ein stille opp vanskilgheitsgraden når ein er inne i ein dungeon drepe ein boss å få bedre loot? og så stille tilbake Driver å noober enda i skyrim men blir jo bedre for kvar dag Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) og for å legge til eit spørsmål på dekar sitt, kan ein stille opp vanskilgheitsgraden når ein er inne i ein dungeon drepe ein boss å få bedre loot? og så stille tilbake Driver å noober enda i skyrim men blir jo bedre for kvar dag ja, men bosser er sykt vanskelige på høyeste difficulty. Har problemer nok med normale mobs på den difficultyen :F Endret 16. november 2011 av Zpectro Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 og for å legge til eit spørsmål på dekar sitt, kan ein stille opp vanskilgheitsgraden når ein er inne i ein dungeon drepe ein boss å få bedre loot? og så stille tilbake Driver å noober enda i skyrim men blir jo bedre for kvar dag Looten blir vel satt med en gang du går inn i dungeonen første gang vel? Så det tror jeg ikke virker... Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Litt OT; men hvordan er det egentlig med loot på hard vanskelighetsgrad? Er det bedre loot jo høyere vanskelighetsgrad man spiller på, eller er det bare en myte? Jeg aner ikke, har ikke spilt på adept (trinnet før). Men syntes selv looten er bra... har full dwarven armor på lvl 19... med enchantsments på noen av de. Jeg har ikke peil egentlig, er det slik at man skal få MER bra loot på hardere nivå? Eller bedre kvalitet på armoren? Altså at man får høyere lvl gear tidligere? Jeg aner ikke... Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 og for å legge til eit spørsmål på dekar sitt, kan ein stille opp vanskilgheitsgraden når ein er inne i ein dungeon drepe ein boss å få bedre loot? og så stille tilbake Driver å noober enda i skyrim men blir jo bedre for kvar dag ja, men bosser er sykt vanskelige på høyeste difficulty. Har problemer nok med normale mobs på den difficultyen :F Setter en del krav til deg ja... på normal og easy kan man vel bare hakke løs uten å tenke så mye på helsen. jeg som spiller 1h+skjold bruker skjoldet veldig mye, og det hjelper. Block-skillen min er nesten 20 poeng høyere enn armorskillen . Prøver også å dodge special attacks. Jeg har som regel en companion med meg i dungeons i tillegg. Normale mobs går som regel greit, men bossene kan være et problem inni mellom. Spesielt i tilfellet som nevnt over, da jeg i det questet valgte å ikke ha noen med meg. Pluss at jeg i tillegg brukte opp alle potsa mine på dragen som holder til like i nærheten rett før . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå