jeanette roger Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 baken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 You can spend, minutes, hours, days, weeks or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened - or you can just leave the pieces on the floor and move the fuck on. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Eg så faktisk dette plagget i ett butikkvindu når eg hva i byen sist. Liker linjene i bildet som hentyder mot noe..... Liker gjentagelsen av trekanten i bakgrunnen som harmonerer med den i plagget. Ja, veldig bra 1 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Spesielt og fint! 1 Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 liker tekst her + bilde spes, trekant kom igjen i bakgrunn gjorde seg,mere av dette... 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Artig utsnitt på dette bilde, flott. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Artig utsnitt på dette bilde, flott. tusen takk Håkon,ja jeg prøver dette for første gang...så det er ihvertfall en begynnelse...tittet på hjemmesiden din..der var mange go tips hente og masse fantastiske bilder og se på,,hyggelig se deg her igjen...smil ha en riktig god aften klem Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Eg så faktisk dette plagget i ett butikkvindu når eg hva i byen sist. Liker linjene i bildet som hentyder mot noe..... Liker gjentagelsen av trekanten i bakgrunnen som harmonerer med den i plagget. Ja, veldig bra tusen takk Øystein,fint du la merke til detaljene,det likte jeg ,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Spesielt og fint! tusen takk karl-ivar,ønsker deg en fin kveld,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg