wtf1337 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har satt opp en nettside for en venn, http://norskgaming.com. Det jeg lurer på hva syns dere om konseptet osv? Jeg har ikke designa noe selv bruk wordpress og mybb så det er ikke noe skyting av design eller noe sånn. Forbedringer tas i mot bra. Ris eller ros? Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Noen???? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Tja, hva skal man egentlig gi kritikk på? Utseende er det jo ikke dere som har laget. Konseptet med en spillside der man lister opp noen servere man har,,, joa? Reagerer på at siden gir seg ut for å være for norske gamere, men teksten på siden er på engelsk. Hva er grunnen til dette valget? ------- Er ikke helt bra å bumpe sin egen tråd etter under en time. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 En del skrivefeil der.. Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 En del skrivefeil der.. Kan du vise meg skriveleifene Fordi det er ikke meg som har skrvet det Lenke til kommentar
kimerner Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 hei jeg er jo eier av norskgaming.com så hva suns dere hva vi skal gjer med siden noen forslag??? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 1. Trenger dere Welcome to... to ganger? Spygrønt på hvitt ser ikke ut. 2. Korrektur - ingen brukere i verden bryr seg om at samtlige bak siden har dysleksi. Hvert 3. ord er skrevet feil eller mangler stor bokstav. Man bruker ikke punktum bak faneskrift vanligvis. Dere gjør det heller ikke vanligvis, men dere gjør det av og til. Det hele blir en suppe som ikke ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå