aslee Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Hei! Har fått en særs vanskelig norskoppgave og tenkte dette var rett plass å få tilbakemelding. Oppgaven går ut på å peke på likheter og ulikheter i diktene "Din veg" og "Detalj av usynlig novemberlandskap". Dessverre er jeg begrenset til maks 250 ord, og det betyr mao. at jeg må være umåtelig presis og forsiktig med valg av ting å skrive om. Setter pris på generelle tilbakemeldinger om form, språk og innhold. Når det gjelder rettskrivingen skal jeg kikke mer på det senere, så tilbakemelding på det er ikke nødvendig. Bra om det også finnes plasser jeg kan kutte ned på ord da jeg allerede har oversteget grensen på 250. Uansett, her er analysen min, kritikk av alle slag mottas med åpne armer: Endret 14. november 2011 av aslee Lenke til kommentar
aslee Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 analysen er slettet nå for å unngå at juksefilteret på itslearning finner fram til teksten her og jeg stryker. Mao. er fristen nådd for innlevering. Denne tråden er så godt som fullstendig meningsløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå