privinius Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Hei! I et såpass svært og omfattende spill som Skyrim er det såklart vanlig med bugs. Noen av disse bugsene er svært underholdende, så jeg tenkte å dedikere en tråd til det. To bugs har fått meg til å le kraftig hittil, den første copy/paster jeg direkte fra innlegget mitt i general-tråden: "Hoppet litt rundt med hesten min på en frossen bekk eller lignende, også plutselig tok hesten DET mega-hoppet! Fallet gikk ikke så bra, og endte i min død." :!: Den andre buggen er selvbeskrivende! Endret 13. november 2011 av privinius 2 Lenke til kommentar
Axeptdog Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Flere bugs er på youtube også Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg må stadig skyte NED reinsdyr o.l fra himmelen, da de vandrer så fint der oppe... Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Har sett en høytflyvende mammut et sted. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kom inn på et vertshus i første byen, et brød og et egg falt av seg selv på gulvet. Egget begynte så å rulle bortover gullvet svært sakte, å det sluttet ikke å rulle før det traff veggen på andre siden av rommet. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kanskje ikke en bug, men det var i hvertfall utrolig lett å slå ut denne dragen. Da en Giant dukket opp og drepte den for meg! Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Traska rundt et stykke utenfor Whiterun, og plutselig dundrer det en mammut i bakken noen meter foran meg (døde av fallet). Jeg må innrømme at jeg hoppet litt i stolen min av det. Noe etterpå kom det en giant som var skikkelig irritert, noe som resulterte i at liket mitt fant seg til rette i bane rundt jordkloden. Sistnevnte tror jeg dog ikke er en bug Endret 13. november 2011 av Error Lenke til kommentar
Farenholme Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hesten min har klart å klatre over trær, og en drage hadde klart å sette seg fast i en liten haug med steiner slik at det bare var å ta fram buen å fyre løs til den var død Lenke til kommentar
ilyena Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Helt i begynnelsen av spillet, løp alle dyr jeg prøvde å skyte ned elva for å så forsvinne. uten noen skills i archery så traff jeg jo de ikke så hard at de døde eller noe. men fikk meg til å føle meg ganske skummel Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Som jeg skrev i diskusjonstråden: Skulle til Winterhold for første gang, og gikk rundt hele byen på baksiden slik at jeg havnet under College of Winterhold. Begynte å klatre oppover med hesten min men fant ut at der gikk det ikke an å gå, så når jeg skulle ned igjen glapp jeg utafor en kant og hesten daua når dne traff bakken, mens jeg ble skutt som en projektil flere hundre meter rett oppover og landa oppå taket til College of Winterhold, frisk som en fisk :!: Snakk om snarvei Lenke til kommentar
koots Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Brukte fire mot en ulv som sto inntil e fjellvegg, han ble skutt opp i været. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg synes det er fiffig hvordan skjeletene til drager du slaktet for flere ingame-dager siden lander på nytt du kommer tilbake til området. Lenke til kommentar
Kiwipels Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg fikk en dragonsoul da jeg drepte en bjørn! Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Helt på starten, når det skal komme en drage å angripe og dragen aldri kommer Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg fikk en dragonsoul da jeg drepte en bjørn! Bearborn? 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Repost fra en annen tråd, men tenkte den passer bedre her: http://www.youtube.com/watch?v=XYLK-Zoel_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå