Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Morsomme bugs i Skyrim

Anbefalte innlegg

Hei!

I et såpass svært og omfattende spill som Skyrim er det såklart vanlig med bugs. Noen av disse bugsene er svært underholdende, så jeg tenkte å dedikere en tråd til det. :)

To bugs har fått meg til å le kraftig hittil, den første copy/paster jeg direkte fra innlegget mitt i general-tråden:

"Hoppet litt rundt med hesten min på en frossen bekk eller lignende, også plutselig tok hesten DET mega-hoppet!

Fallet gikk ikke så bra, og endte i min død." :!:

Den andre buggen er selvbeskrivende!

sfhunr.jpg

Endret av privinius
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Traska rundt et stykke utenfor Whiterun, og plutselig dundrer det en mammut i bakken noen meter foran meg (døde av fallet).

Jeg må innrømme at jeg hoppet litt i stolen min av det. Noe etterpå kom det en giant som var skikkelig irritert, noe som resulterte i at liket mitt fant seg til rette i bane rundt jordkloden.

Sistnevnte tror jeg dog ikke er en bug

Endret av Error
Lenke til kommentar

Som jeg skrev i diskusjonstråden:

Skulle til Winterhold for første gang, og gikk rundt hele byen på baksiden slik at jeg havnet under College of Winterhold. Begynte å klatre oppover med hesten min men fant ut at der gikk det ikke an å gå, så når jeg skulle ned igjen glapp jeg utafor en kant og hesten daua når dne traff bakken, mens jeg ble skutt som en projektil flere hundre meter rett oppover og landa oppå taket til College of Winterhold, frisk som en fisk :!: Snakk om snarvei :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...