XoideX Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hva kjøper man til kjæresten sin som har alt? Jeg syns det er så utrolig vanskelig.. Det som er, er at jeg tror at mange gutter syns det er ganske kjedelig å få de samma klærne hvert år.. Er det noen som har noen kloke forslag? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Kjøp noe med diamanter i. Alle jenter liker det. Smykke? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Hva liker han å drive med? Er han en gadget guru? Hva med parfyme n shit? Eller så kan jeg jo linke litt gadgets til deg EDIT: Har jeg misforstått noe? Er det "kjæresten" en gutt eller jente? Endret 12. november 2011 av Muffinss Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvis det er gutt kjøp han en fin klokke Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Liker han videospill? Surf nettet etter en plush doll av f.eks super mario Lenke til kommentar
XoideX Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Hva er "gadget guru"? hehe! Han er en gutt hehe! Og klokke kjøpte jeg i fjord Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Digger han tekniske duppeditter tenkte jeg på Lenke til kommentar
XoideX Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 jaa han gjør vel egentlig det greia er bare det attee.. han er student da, medisin-student.. så han har kanskje ikke så mye tid til å spille videospill.. selvom han syns det er kult da Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Kjøp denne til han? Min lenke Er i veldig god kvalitet og rimelig pris. Lenke til kommentar
XoideX Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Tror ikke det men takk for forslaget du he he Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hva med en barbermaskin, et headset, eller noe parfyme/hygiene produkter? Lenke til kommentar
XoideX Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Ja.. det er også muligheter tusen takk.. Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei. Hvis du vil gi gutten din en spesiell gave så kan du gi han et barbersett. Han vil få en helt ny opplevelse ved å barbere seg med en god "gammeldags" barberhøvel. Vet ikke hvor mye du kan bruke ,men finnes mange prisklasser på barbershop. Lenke til kommentar
Amber1 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har veldig god erfaring med å gi bort maleri Finn et bilde som betyr noe spesielt og få malt det.. Finnes bl.a. her: www.portrettmaleren.no Lykke til! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ellers så kan du få bestilt ett bilde av dere to på ett fotolerret. Japanphoto har god service, er kjappe og har god pris. Det følger også med 100 års garanti, så det er av god kvalitet. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Finnes bl.a. her: www.portrettmaleren.no Er det bare meg, eller er omtrent alle de malte ansiktene på denne siden skjeve og rare? Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvorfor gi materielle ting? Det er jo bare ting. Opplevelser derimot, de huskes. Som konsertbilletter, fotballkamp/storbytur eller heiskort. Du skal selvfølgelig være med. Eventuelt gavekortløsning fra "deg"; massasje og mer intime alternativer... Aller helst ville jeg anbefalt en storbytur. Hadde jeg fått det ville jeg gått helt til himmels. Bestiller du i god tid i forveien er tur-retur London grisebillig og du har god sjanse til å få booket rimelig hotellrom for en weekend. Sleng med deg billetter til en fotballkamp (og pin deg gjennom det om du ikke liker fotball) og turen blir gull. Lenke til kommentar
XoideX Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Egentlig så har jeg lyst til å kjøpe en Ipad til ham.. er det noen som har noen tips om gode priser, og hva som er viktig å se etter når man skal kjøpe denne? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvis han liker frihet, så kjøp en annen pad enn ipad. F.eks denne Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Skriver under på forslaget til kandasa. Apple er så jævlig sære, slitsomme produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå