knottsau Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har en Dell inspiron laptop som er 2.5 år gammel. For to måneder siden begynte den å bli treg, og har bare blitt tregere og tregere. Så nå er den ofte ganske treg. Har prøvd å rydde den litt og slettet noen programmer jeg ikke bruker og fjernet cookies. Hva annet kan jeg gjøre? Kan ikke så mye om data, så hvis det er noen avanserte greier jeg kan gjøre, så gjerne kom med en detaljert bruksanvisning til det og:) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Installer Windows på nytt. Ingen vits å stresse med å gjøre noe annet. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kjør en full disksjekk. Om pagesys-fila er skadet vil maskinen bli ulidelig treg nærmest over natta Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 fjerne norton antivirus hvis du har det, legge inn avast eller gratis microsoft security essentials og kjøre virussøk. Takler den mer minne og du har råd, kjøp mer. Programmet superantispyware fjerner malware/spyware og cookies. Ccleaner fjerner midlertidige filer. Defraggler gjør disken raskere. dette er bare forslag til hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå