MilKman' Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hei! Jeg skulle hatt tak i en acapella fra en sang (poster sangen nederst), men jeg aner ikke hvordan jeg skal få til dette. Har prøvd å google litt, og det sies at det kan gjøres i Audacity, men hvem vet. Noen som har noen forslag? http://www.youtube.com/watch?v=OjHAfJc6kuE Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ta bort alle instrumentene? Umulig ... Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Ta bort alle instrumentene? Umulig ... Åssen i alle dager klarer de profesjonelle å dra ut acapellas da? :\ Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 De har antakelig tilgang til masterteipen. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 bah da er de dårlige i jobben sin Takk anyways Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Det kan nok være lettere å fjerne vokalen enn å fjerne alle instrumentene, for det er det du vil? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 bah da er de dårlige i jobben sin Hva? Den må du forklare nærmere. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Det kan nok være lettere å fjerne vokalen enn å fjerne alle instrumentene, for det er det du vil? Nei, jeg vil beholde vokalen bah da er de dårlige i jobben sin Hva? Den må du forklare nærmere. Et dårlig spøkk fra min side Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Du kan f. eks bruke Melodyne Direct Note Access. Helt sinnsyk software som lar deg behandle wave-filer som om det var midi. Skjønner fortsatt ikke hvordan det er mulig men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå