Turboneger Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Heisann, jeg kjøpte et N64-spill (Majora's Mask) i USA. Jeg visste allerede da at det var en sjanse for at den ikke ville funke i min europeiske spiller, og de som jobbet der ga meg ca 50% sannsynlighet for at det ville funke. Det gjorde det ikke. Finnes det greier du kan plugge inn i en europeisk maskin som gjør at du kan bruke amerikanske kassetter? Evt, vil det funke å skru opp kassetten og bare bruke selve elektronikken? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg vet ikke helt, hvordan er det da, er det forskjellig form på kasset eller? Hvis det er det er det ikke annet å gjøre enn å åpne opp å bruke "chippen" inni i en annen kassett... (noe som jeg er sikker på at ikke går bra.) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Finnes jo en merkverdig løsning for nintendo 16bit der man man dytter en konverter inn i maskinen med et amerikansk og et europeisk spill festet på seg. (dårlig forklart) Finnes sikkert noe lignende til N64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå