Kjetil Øyen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Sombrero Bildet er fjernet. Beskrivelse: ........................................... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Et dynamisk og godt gjennomtenkt komp Personlig ville jeg gått for et mer kontrastrikt uttrykk, da jeg synes dette ville fått fram den urbane følelsen enda bedre. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Et flott nattbilde, hvor gatelysene trekker ned. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Et dynamisk og godt gjennomtenkt kompPersonlig ville jeg gått for et mer kontrastrikt uttrykk, da jeg synes dette ville fått fram den urbane følelsen enda bedre. Takker så mye for din kommentar Wasco....Forslag til forbedringer mottas med takk.. Kunne nok her hatt en annen blender, men her har det gått litt fort i svingene....Hvordan ville du gjort dette?? Har øka litt på kontrasten, men........... ? Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Et flott nattbilde, hvor gatelysene trekker ned. Takk for det Karl Ivar..... Enig med deg ang gatelysa, men har vel kanskje med blender'n å gjøre.. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Veldig bra , men lysene er nevnt. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Syntes dette ble veldig flott jeg Kjetil, fin line linjer innover i bildet. Ser du spør om blender, kamerat Scott Kelby sier i læreboken sin at f11 på nattbilder er å annbefale, da vil lysene bli fine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg