Gå til innhold

Filme med fraps

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg prøver å få filma BF3 med fraps og det går egentlig helt fint utenom 1 ting, det er at jeg snakker med en venn på teamspeak3 i mens og når jeg ser på filmen etterpå så hører jeg han.

Kan jeg få gjort noe slik at jeg kan snakke med han mens jeg filmer, vil gjerne få med lyden på spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Sorry for bump, men jeg lurer på det samme.

Jeg har dog ikke testet ut Fraps på dette, men lurer på om det går an å fikse til dette. Altså at man får bare in-game lyd og ikke hva vi snakker om.

Selv kjører jeg Dxtory nå. Om noen veit hvordan man gjør det der også, hadde det vært supert :)

Lenke til kommentar

Selv kjører jeg Dxtory nå. Om noen veit hvordan man gjør det der også, hadde det vært supert :)

For å begynne å lære litt mer om Dxtory, vil jeg anbefale å ta en titt på denne videoen. Den forklarer alt du trenger å vite for å komme godt i gang. Blant annet hvordan Dxtory lar deg ta opp flere lydkilder samtidig!

http://www.youtube.com/watch?v=W0KqsTa_HpM

Edit: Typo x2

Endret av Pys0
Lenke til kommentar

Takk. Så den for en god stund siden, og settingene mine er etter den videoen. Men det dekker ikke det jeg trenger.

Kom over denne her en dag. Har ikke prøvd det enda.

Forklarte meg kanskje ikke bra nok i forrige post. Det som skjer er at jeg får ett lydspor som tar opp mikrofonen min, og ett lydspor som tar opp ingame-lyd og skype/ventrilo/teamspeak etc.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har prøvd ut litt Fraps nå også, og prøver fortsatt å få ta opp bare ingame audio, og ikke det som blir sagt på Skype/Muumble etc.

Jeg bruker et G35 USB Headset, og tror det har et eget lydkort i seg. Dette betyr vel at jeg har to lydkort i PC'n. Ett i hovedkortet, og ett i headset.

Vil det funke, om mulig, å sette Voice-communication programmene til Headsettet, og selve spillet til HK-lydkort?

Vil jeg da bare ta opp Ingame-lyd? Og vil jeg fortsatt høre både Voide og Ingame?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...