Siv Olsen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 ~ En tåkemorgen ~ Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Et veldig godt eksponert bilde med krystallklare detaljer. Men jeg opplever at bildet blit litt for tungt i høyre kant. Dette kunne du elleminert med et godt kutt til venstre. Tross alt er det vel båtene og speilingen som er det mest spennende i dette bildet Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Likte dette:) Stilig og stemningsfullt bilde, med klare, gode detaljer og flott speiling. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fint stemningsbilde og båter, litt høyretungt. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Flott laget med vann og himmel som går i ett... Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Skikkelig flott motiv dette. Fine farger, god skarphet. Liker!! Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Tusen takk for hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger . Jeg kan være enig i at det kan oppleves litt tungt i høyre kant og har lagt ut en beskåret utgave Mulig jeg burde hatt en større grå flate for å veie opp for tyngden i høyre kant??? Bildet er ikke manipulert, tåken lå så tung over vannflaten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg