Laurbb Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Bare lurte på om noen med en ordentlig skjerm har prøvd 3D i skyrim og har noen innvendinger om det var stilig eller ikke? Helt siden den forrige skjermen min ble ødelagt har det føltes veldig ensomt med bare én skjerm etter mye tid med dual-screening, og har derfor lenge vurdert og kjøpe en til. Spørsmålet blir da om det er verdt å investere i en med 120hz refresh rate hvis det faktisk er litt stilig å spille spill som har støtte for dette i 3D. Derfor lurer jeg på om noen hadde prøvd dette til Skyrim, og om det isåfall var gøy? Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Bare lurte på om noen med en ordentlig skjerm har prøvd 3D i skyrim og har noen innvendinger om det var stilig eller ikke? Helt siden den forrige skjermen min ble ødelagt har det føltes veldig ensomt med bare én skjerm etter mye tid med dual-screening, og har derfor lenge vurdert og kjøpe en til. Spørsmålet blir da om det er verdt å investere i en med 120hz refresh rate hvis det faktisk er litt stilig å spille spill som har støtte for dette i 3D. Derfor lurer jeg på om noen hadde prøvd dette til Skyrim, og om det isåfall var gøy? Spiller på PS3 og har 3d TV, hvor i spillet kan jeg aktivere 3d? Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Øh, regner med det ikke funker til PS3. Alt jeg vet er at de nyeste NVIDIA driverne lar deg spille det i 3d om du har 120 HZ skjerm (som da krever at du får 120 fps regner jeg med) hvilket en ps3 sannsynligvis ikke klarer =\ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Heisann! Jeg spiller Skyrim i 3D med 3D Vision, og kan skrive under på at det er helt fantastisk! Spillet har en Excellent 3D rating, og alt fungerer skikkelig "rett fra boksen". Det krever dog litt av maskinen din da den må rendre to separate frames i stedet for bare en. Det som er fint med 3D er at du i 99% av tilfellene ikke trenger anti-aliasing, da øynene dine selv gjør jobben. Så her sparer du mye kraft, du heller kan bruke på 3D. Det er vanskelig å forklare hvordan det er å spille i skikkelig 3D, da det egentlig bare må oppleves. Mange tror at 3D på PC er det samme som 3D på film og kino, men det er ikke. På film har du en "pappfigur-3D", men på PC med 3D Vision får du faktisk ekte 3D, og ikke bare lag på lag som på film og kino. Det å vandre innover dype huler hvor du ser lys i det fjerne, gå oppover fjellsiden i mens snøen pisker deg i ansiktet, og det er gjemme seg under en stein i det en drage farer over deg er ikke mindre enn en opplevelse. Det kan ta pusten fra en! Bethesda har en lang rekke med spill som ser herlige ut i 3D! 2 Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Heisann! Jeg spiller Skyrim i 3D med 3D Vision, og kan skrive under på at det er helt fantastisk! Spillet har en Excellent 3D rating, og alt fungerer skikkelig "rett fra boksen". Kunne du sagt noe om hva slags hardware du bruker? Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 På ps3 må du nokk fake 3dn med 2D to 3D conversion med tvn har prøv det på 360 versjonen ingen vits :!: ser jævelig ut Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Heisann! Jeg spiller Skyrim i 3D med 3D Vision, og kan skrive under på at det er helt fantastisk! Spillet har en Excellent 3D rating, og alt fungerer skikkelig "rett fra boksen". Kunne du sagt noe om hva slags hardware du bruker? Jepp Jepp! PC: Intel Core? i5 Quad Processor i5-760 @ 3,2 Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 16GB CL9 Skjerm: ASUS VG236H 3D kit: Nvidia 3D Vision Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 så synd at nivida ikke lager store monitorer for 3D på 24" er bare lattelig dumt :!: veit at det er tv støtte man da må men vel bruke tvns briller? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Selv om jeg har ignorert deg, Samco, måtte jeg se hva du fjaset med her. 3D på 24 tommer er akkurat like fint som 3D på 75 tommer. Du er vel klar over at Nvidias 3D-løsning også fungerer med DLP-projektorer? Og sist, men ikke minst, har du noen gang prøvd 3D på PC, eller du nok en "anti-3Der" som aldri har sett annet enn Avatar i 3D på kino, og tror at det er 3D? Endret 13. november 2011 av Naken_Greve 5 Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er på min 4de 3D tv allerede og nei ikke kom med at 24" tommer er like bra som en 60" det er bare bull shit.. :!: det blir det aldri enn så nærme du sitter :!: har oxo en stk 27" SAMSUNG syncmaster ta950 som close opp ikke er i nærheten av et 3d opplevelse som en større tv soz Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nå husker jeg hvorfor du var på ignore-lista mi... 5 Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 herlig få meg tilbke dit så slipper jeg deg Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Trenger man noen spesiell kabel for å få til dette? inbiller meg noen sa at det ikke funket med vanlig HDMI kabel? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Heisann! Jeg spiller Skyrim i 3D med 3D Vision, og kan skrive under på at det er helt fantastisk! Spillet har en Excellent 3D rating, og alt fungerer skikkelig "rett fra boksen". Det krever dog litt av maskinen din da den må rendre to separate frames i stedet for bare en. Det som er fint med 3D er at du i 99% av tilfellene ikke trenger anti-aliasing, da øynene dine selv gjør jobben. Så her sparer du mye kraft, du heller kan bruke på 3D. Det er vanskelig å forklare hvordan det er å spille i skikkelig 3D, da det egentlig bare må oppleves. Mange tror at 3D på PC er det samme som 3D på film og kino, men det er ikke. På film har du en "pappfigur-3D", men på PC med 3D Vision får du faktisk ekte 3D, og ikke bare lag på lag som på film og kino. Det å vandre innover dype huler hvor du ser lys i det fjerne, gå oppover fjellsiden i mens snøen pisker deg i ansiktet, og det er gjemme seg under en stein i det en drage farer over deg er ikke mindre enn en opplevelse. Det kan ta pusten fra en! Bethesda har en lang rekke med spill som ser herlige ut i 3D! Direkte ONDT av deg å si sånne god-ord om 3Den! Går utover lommeboka, dette. Har sittet i èn time nå og sett på 3D-vision, så det blir vel forhåpentligvis noe sånt til jul. 3DVision 2, that is! 4 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Trenger man noen spesiell kabel for å få til dette? inbiller meg noen sa at det ikke funket med vanlig HDMI kabel? Du må bruke en Dual-link DVI kabel. Eller en HDMI 1.4 om du skal koble maskinen til TVen din. Har aldri testet 3D på TV, så det vet jeg lite om dessverre. Endret 14. november 2011 av Naken_Greve Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Mente vel heller om jeg skulle koble den til en 120 HZ skjerm til pc'en :s Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Jeg spiller Skyrim i 3D, og det er faktisk helt fantastisk. 3Den i Skyrim er blant den beste jeg har sett i spill. Spillet blir virkelig helt annerledes når man spiller i 3D, grafikken får på en måte en "boost", og følelsen av å være i spillet blir helt annerledes. Kan anbefales på det sterkeste! Når jeg går i huler blir det faktisk for skummelt å ha på 3Den får min del, så da må jeg faktisk slå den av Endret 14. november 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå