burndrinker Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hei. Jeg har brukt empathy veldig lenge til MSN og Facebook men nå har MSN sluttet å virke. Den bare står og "logger seg på" heile tiden og kommer ingen vei. Jeg har prøvd å restarte maskinen og slikt, men det funker fortsatt ikke, skiftet passord på MSN også Noen som har hatt de samme problemene eller vet hva jeg kan gjøre?? Takker for svar! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Prøvd å reinstallere OG slette config? Vet ikke hvor det akkurat er hen for Empathy, men er vel kanskje noe sånt som ~/.config/empathy Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg bruker bitlbee til å ha msn, google talk, facebook chat i irssi, og der har også msn sluttet å funke. MS har gjort "noe" på serversiden. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ser ut til å fungere fint i Pidgin. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kommer litt an på hvordan klienten tolker det som kommer tilbake fra MSN-serverne, virker det som. Står en del teknisk info her: http://bugs.bitlbee.org/bitlbee/ticket/850 Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Vet ikke jeg... Kan ikke så mye om slikt som dette Installerte pidgin, det funker helt fint så jeg vet ikke hva som er feil.. Akkurat samme på den andre pc'en. Er det forresten mulig å få pidgin opp i høyre hjørne på ubuntu? Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Sikkert Microsoft som atter en gang tukler med tjenesten. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Virka slik på den lenka sokkalf™ skreiv over her Men det funker vertfall i Pidgin.. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Godt mulig APIen er såpass kompleks at det kan gjøres på mange forskjellige måter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Spørs om det er kompleksiteten i APIen, gitt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Om det funker for noen programmer og ikke for andre, så er det vel fort at de gjør noe forskjellig Ikke at det betyr at det er deres "skyld" though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå