errgo Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hei, Når jeg gikk inn i regedit isted for å endre på en innstilling, oppdaget jeg at HKEY_CURRENT_USER var full av merkelige oppføringer med kryptiske navn, slik som f.eks.: HKEY_CURRENT_USER\ h' HKEY_CURRENT_USER\ =# HKEY_CURRENT_USER\ j' HKEY_CURRENT_USER\@f' Alle nøklene er tomme (inneholder bare "(Default)"). Se vedlagte screenshot for full oversikt. Jeg kjørte scan med både MBAM, Superantispyware og MS Security Essentials, men ingen av dem fant noe virus eller malware. Er det noen som har vært borti noe lignende fenomen før og har noen formening om hva det kan være? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ser ut til at noe er korrupt der ja. Foruten virus, så kan korrupte data skyldes to ting: Feil på hardisk (disker i raid0 er spesielt utsatte) RAM. Testes med Memtest86+ Lenke til kommentar
errgo Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har nå kjørt både Windows Memory Diagnostic og chkdsk (både file system errors og bad sectors), men ingen feil ble funnet. Kanskje jeg skal legge ved en hijackthis logg? Lenke til kommentar
errgo Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Free Window Registry Repair (regsofts.com) løste problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå