casemodd Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Takk for alle svar, det høyrast eigentleg ut som det ein kunne håpe på: ei inkrementell forbetring over Oblivion, kanskje over Fallout 3 òg. Eg hadde beskjedne forventningar til interaksjon med NPCar, sidan dette ikkje var so bra hverken i Oblivion eller Morrowind (i sistnemnde var NPCane var reine hypertekst-terminalar). At grensesnittet er tilpassa konsoll er ikkje uventa, og eg reknar med eg på eit vis vil klare å venne meg til det. Eg spelte nyleg igjennom Nehrim, som har Oblivion sitt håplause grensesnitt. Eg skal ikkje påstå at det ikkje plaga meg, men eg er i stand til å leve med eit dårleg grensesnitt dersom det underliggande spelet fortsatt er bra. Det eg ser på som svært positivt, og som alle ser ut til å vere einige om, er at utforsking er gøy igjen. For eit åpen-verd rollespel er dette ganske essensielt, og i Oblivion opplevde eg denne biten som temmeleg øydelagd, takka vere keisamt autogenerert innhald, og diverse skaleringsmekanismer. Du kunne gå kor som helst, men det spelte inga rolle kor du var. Dersom denne biten fungerar igjen, er det truleg nok til at eg vil ha glede av spelet. Takk for alle svar, det høyrast ut som om TES V skal spelast. Det høyrast ikkje so bra ut at eg må ha det med ein gong, men kanskje det blir kjøpt etter at eg har spelt igjennom Fallout: New Vegas. Kay [/quote Innlegget til Radiohodet sier det meste. UI i spillet er kriminelt dårlig, og melee kamsystemet er veldig svakt. Det er dog ganske interessant å utforske verdenen, spesielt sett i forhold til Oblivion. Skyrim er en klar forbedring fra Oblivion, men ikke på nivå med de 3 Gothic-spillene. Det hadde jeg heller ikke forventet. Kan si meg ganske fornøyd hittil, men håper på noen modder i nær fremtid som kan forbedre i hvert fall UI. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Har spillt mer eller mindre sammenhengende siden jeg fikk det innstallert og har elsket vært sekund. Hadde ikke spillet hatt bugs ville det ikke vært et Bethesda spill Det eneste som irriterer meg er at spillet crasher til skrivebordet av og til 4 Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Skyrim er en klar forbedring fra Oblivion, men ikke på nivå med de 3 Gothic-spillene. Det hadde jeg heller ikke forventet. Kan si meg ganske fornøyd hittil, men håper på noen modder i nær fremtid som kan forbedre i hvert fall UI. Gothic 2 er svært bra til tider, spesielt fram til ca 2/3 av spillet. Etter det mistet jeg helt interessen, det var så vidt jeg orket å pine meg gjennom slutten, bare hack'n slash hele veien. Men smaken er jo ulik. Skyrim er betydelig bedre en Oblivion etter å ha testet ut noen timer, men helt klart flere ting som kommer til å bli rettet opp etter hvert. Ser fram til en ny UI der det blir mulig å se hva karakteren min har på seg.UIenfungerer bra ved bruk av Favourites. Det er også ute en mod som overstyrer alle faste Key-bindings. Jeg er venstrehendt og svært avhengig av Keypad, og den kan jeg nå bruke. Jeg kan også bruke piltastene til Lockpicking. Så langt er jeg svært fornøyd med Skyrim. Det er svært mye å gjøre, og det er mulig å dø. Combat synes jeg fungerer godt, fleksibelt med å kunne velge hva man bruker i hver hånd. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Til dere som ikke kan se hva dere har på dere. Bare gå til 3de person og roter kamera da vel :-) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 For første gang på flere år, har jeg faktisk funnet spille-gleden min tilbake Er kun litt irritert pga noen questbugs... som gjør at jeg ikke får avsluttet eller fortsatt quests! Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Basert på 35 timer spilling på PC, fare for at teksten kan bli litt lang... Alt i alt er jeg kjempefornøyd med spillet, jeg har vært en fan av serien siden Daggerfall kom og spilte Morrowind og deretter Oblivion. Felles for både Morrowind og Oblivion var at mods trengtes for å gjøre spillene bedre med tanke på level scaling som var dårlig i begge de spillene. Oblivion spesielt hvor man ble "straffet" for å gå opp i level, da alt ble mye hardere å gjøre. Men mods fiksa Oblivion til å bli ett spillbart spill. Skyrim som er det 5. spillet i serien innfrir på veldig mange områder. Jeg var nervøs for at konsollporten skulle fjerne mye av moroa i spillet, men de tingene som er mindre heldige med at det er konsoll port er til å leve med. UI har jeg vendt meg til så null stress med det, men det å bla i perks menyen kan være litt irriterendes til tider. Verdene er stor og gjør at man vil utforske den. Sandkasses stilen til Bethesda er noe jeg alltid har likt da det gir en helt annen frihet til å utforske og utvikle sin egen person. I de fleste andre rollespill så kommer man ofte til ett punkt hvor man MÅ gå videre med main questen, i Skyrim gjorde jeg 5 quest i main questen før jeg begynte å bare vandre rundt og utforske og ble oppslukt av det. Ikke hadde jeg blitt med i noen guilds, ikke tenkte jeg på main questen, men all fokus ble på å finne småquests som kunne gjøres for en slant penger. Samtidi som man fikk sett en del steder og opplevd en del av verden og hvordan den fungerte. Hver by har sine "problemer" som de trenger hjelp til å fikses, enkelte oppdrag kan man finne gjennom helt andre kanaler enn det å gå til X person og få den. Informasjon om mulige steder å utforske kan komme fra samtaler man overhører, informasjon om diverse guilds kan man også snappe opp via samtaler. Alt i alt føles verden en del mer "levende" enn den var i både Morrowind og Oblivion. Oblivion hadde ett system for at NPC'er skulle snakke sammen slik at det føltes mer levende, men det fungerte sånn passe og man kunne høre mye rare samtaler. I skyrim så virker det som systemet fungerer bedre, og man følger litt mer med på hva folk sier da ting de sier kan hinte om steder man bør utforske eller at de kanskje har ett oppdrag de vil gi deg. Kampsystemet fungerer i bunn og grunn ganske greit, jeg blir engasjert og merker at jeg i større grad enn tidligere tenker igjennom taktikken jeg vil bruke før jeg angriper noen. Fordi det å angripe noen i Skyrim kan være alt fra latterlig lett til at man innser at man kanskje ikke var så mektig allikevel. Level scalinga i Skyrim er mere logisk og mer naturlig enn i både Morrowind og Oblivion. "Killcam" er en sak som sikkert mange elsker å hater, selv synes jeg det funker greit. Dualwielding er endelig en del av spillet og jeg kan se for meg en del artige kombinasjoner av det. Våpen og rustninger ser bra ut, endelig ser Glass rustning bra ut. De foregående spillene har glass rustningen sett litt "blæ" ut, men nå så ser den faktisk ikke så verst ut og er noe jeg kommer til å bruke. Byene ser bra ut og er forskjellig bygd opp slik at man får en følelse av at man ikke har sett den samme byen ett annet sted. Er en del standard quests av typen "Gå dit, drep X person/monster", men og noen oppdrag som gjør at man klør seg i hodet og lurer på hva skjedde nettopp. En del referanser til andre ting i spillet, og enkelte opprag som rett og slett får en til å trekke på smilebåndet og le når man skjønner hva det hentyder til. Drager er endelig en del av verdenen og det gir en del interessante kamper. Har hatt noen ganger hvor dragen har hatt mindre hell med å sveipe ned på meg for å blåse flammer og heller bestemmer seg for å pløye området slik at fremtidige bønder vil nyte godt av jorda. Ikke ofte det skjer, men det kan skje og det er like komiskt hver gang. Nå skal det sies at Skyrim er ikke perfekt på alle måter, litt tungt UI som krever tilvenning. Mye standard oppdrag som kanskje ikke er det mest spennende for alle. Ikke overdrevent mye spennende NPC'er, men det finnes noen lysglimt her og der. Alt i alt så er Skurim ett veldig godt spill i mine øyne, dog er det litt farget av at jeg er fan av serien og har ventet på skyrim siden første ryktene kom. Det er ett utrolig mye bedre spill enn Oblivion. Oblivion var ett ålreit spill i mine øyne, men det trengte en del mods for å kaste av seg de dårlige sidene og bli bra. Skyrim vil sikkert få masse mods også etterhvert så her ser jeg for meg lett at jeg klokker inn mange timer spilling nærmeste året. 5 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Verste UI jeg noensinne har sett. Og jeg har vært gjennom masse tvilsomme saker i min tid! Men kommer fortsatt til å spille det da. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 UI'et må forbedres, det drar veldig ned. Heldigvis brukes det ikke så mye tid der inne og at dette er det største ankepunktet er sånn sett positivt, om enn unødvendig. Verdenen ser vakker ut, level scalingen fungerer mye bedre enn i oblivion og noe av skill forandringene er til det bedre (i mine øyne). Veldig kjekt spill, selv om det nærmest kunne het TES: Vestlandet. Trenger bare litt mer skodde og regn... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tydelig at dagens konsollgenerasjoner er en kjempebrems på grafikk-utviklingen.. (ja, spiller på X360 i mangel av gamer-pc for tiden). Ellers er equip-UI'et noe av det mest irriterende og lite funksjonelle jeg har vært borti. Spillmessig er det god underholdning likevel. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er noen småting jeg kan sette fingern på, men det er mere hendelser som skjer og ikke f.eks UI som noen andre klager på her. Jeg var redd Skyrim til PC skulle bli en dårlig konsollport, det ble det ikke. Grafikkmessig overstiger det forventningene, og å spille det i 3D er en av det kuleste opplevelsene noensinne. Eneste som lider av konsollporten er kontrollene og UIen, men jeg bruker 360 kontroll og da funker det som en drøm. Alt i alt, selvom jeg bare har såvidt skrapet overflaten av Skyrim etter mange timer, kan jeg allerede si: Dette er blant det beste spillet, noensinne laget. 1 Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Alt i alt, selvom jeg bare har såvidt skrapet overflaten av Skyrim etter mange timer, kan jeg allerede si: Dette er blant det beste spillet, noensinne laget. Må si meg enig i dette her. Skyrim er såpass stort at etter 35 timer så har jeg bare rørt litt rundt på overflaten av alt man kan gjøre. Skyrim er rett og slett det beste spillet i TES serien, det gir meg samme følelsen av å spille det som Daggerfall gjorde i sin tid. Følelsen av at man er i en verden som ikke er trygg er rett og slett herlig, og det føles ekstra godt når man vinner kamper man på første forsøket ikke hadde sjangs til å ta. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Det som irriterer meg mest i spillet er hvordan Ai oppfører seg. Jeg har nesten ikke opplevd en situasjon der Ai-en har oppført noen lunde troverdig. Som oftest så er det bare en gjørme av dialog og hendelser der det virker som om ingen av de involverte er klar over hva som skjer. F.eks. så hadde jeg en hendelse nylig der en questperson tydelig sa noe til en annen questperson, men istedet for å høre etter skulle denne andre questpersonen istedet da kommentere til meg om et eller annet helt urelatert tema. Så der sto de og snakket i munnen på hverandre om to helt forskjellige ting, når de tydelig egentlig skal en samkjørt dialog. Samme skjer ofte når jeg er i en dialog selv, da skal det plutselig komme en eller annen dimling som begynner å prate i munnen på personen jeg snakker med. Godt at en kan skru på teksting sier jeg bare. Også mange dialoger og hendelser som unødvendig gjentar seg selv. Personer som ikke forandrer seg i takt etter situasjonen osv osv. Det er i det hele tatt sjelden en får en troverdig følelse av mellommenneskelig kontakt. I teorien er det kult med en Ai som "lever sitt eget liv", men i praksis så er det, ihvertfall enn så lenge best med litt mer statiske figurer og sterkere scripta hendelser. Endret 14. november 2011 av g.i.r.l. 2 Lenke til kommentar
TWBug Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Må si jeg elsker spillet. Jeg er en av de særingene som digget Oblivion også, men Skyrim overgår forgjengeren sin så til de grader. Først og fremst er landskapene fantastiske. Jeg spiller riktignok bare på medium ytelse, så får langt ifra et optimalt bilde, men dette har overraskende nok gått helt fint. Fundamentet i omgivelsene får jeg med meg, noe som er nok. Om Skyrimkontinentet er fysisk større enn Cyrodiil skal jeg ikke synse i, men det føles mye større. Terrenget er merkelig nok variert og føles dynamisk og flytende. Selv om tundraen råder og snø dekker store deler av området, føles ikke landskapet monotont og kjedelig. Bethesda har vært virkelig flinke til å implementere små og store detaljer som gjør at flyten er god. Skyrimprovinsen består også av mange fjell, noe som gjør at du (i alle fall jeg) tar turen langs fjellkantene for å få med meg mer av kontinentet. Har oppdaget mange artige banditcamps og dungeons på denne måten. Jeg har sikkert spilt opp i mot en 15 timer, og jeg har så vidt pirket i overflaten. Hele nordvestområdene og store deler av de østlige områdene ligger ennå helt øde. Dette spillet er gigantisk. Som kjent har Bethesda skreddersydd alle dungeonsene, noe som gjør hver uoppdaget grotte til noe nytt og spennende. Levelscalingen er også mer eller mindre forduftet, og ved jevne mellomrom støtet du på fiender som lett knebler deg. Vanskelighetsgraden på dragene har riktignok skuffet meg litt, da disse har gått ned uten problemer. Har riktignok hatt med meg kompanjonger som hjelper til, men burde muligens vært litt tøffere motstand. Det å kunne ta med hjelpere er forøvrig også et morsomt pluss som gjør ferden gjennom Skyrim litt mindre ensom. Når det kommer til historiene og quests er det mye å ta seg til, men ettersom jeg ennå ikke har fullført noen av guildsene eller main-questet skal jeg ikke konkludere med at disse er fantastiske. Ut ifra det jeg har hørt er det ikke ille, og det jeg har spilt gjennom har fanget interessen. Stemmeskuespillet kunne dog vært en noe forbedret hos enkelte av NPC-ene. Mange av dem er så monotone og kjedelige at Ari Behn framstår som Morgan Freeman i forhold. Likevel er det variasjoner også her. At det føles veldig simpelt har også en del med kroppsholdningen å gjøre. Uansett tema og situasjon står karakterene stivt med hendene ned i bakken mens de ser deg inn i øynene. Likefullt bare pirk. Kunne skrevet sider på sider, men gidder ikke mer nå. Elsker spillet, selv om det har et par flaws som de kunne vært foruten. Hadde i utgangspunktet tenkt å spille det på konsoll, men når jeg merket at pcen klarte å kjøre det ombestemte jeg meg, og deler pcspilleres irritasjon over Ulen. Musen er nytteløs i menysystemene, men man blir da vandt med å bruke piltastene. Ellers er det et par småbugs som flyvende mammuter og gjenstander som man kan pirke på, men personlig kunne jeg ikke gitt mer f. Bugs hører med til nyutgitte spill. Takk og farvel, (foreløpig) 10/10! 2 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg er faktisk litt skuffet. Grafikken på PC er kun marginalt bedre enn på konsoll (litt skarpere teksturer etc.), men fremdeles skuffende. Alle menyer og slikt er et rent helvete å navigere med datamus, og jeg må som regel ty til piltastene for å få trykket på flere av knappene. I tillegg er tastene til bruk i menyen BUNDET, så jeg som venstrehendt må flytte høyrehånda på tastaturet hver gang jeg looter eller skal inn i menyen overhodet. (For eksempel må neven min helt opp til R og TAB for å loote.) Jeg finner ingen oversikt over guilder jeg er medlem av, og nå som jeg har fullført thieves guild, hadde vært greit å ha en slik skjerm for å holde oversikten (og å skryte). Equipskjermen er håpløs, siden jeg ikke har karakteren min on-screen når jeg equipper ting er det umulig å se om jeg mangler armor eller om karaktern min ser helt ræva ut (må jo gå an å være litt estetisk rettet). For å sjekke om man har equippet alt, må man manuelt lete gjennom hele armor-inventoryen (som til tider kan bli stor). Quest-skjermen mangler funksjonalitet. I miscellaneous-skjermen er gråtonen som brukes når man har markøren over en oppføring så svak at jeg lenge trodde den var ikke-eksisterende. Hele konseptet med EN miscellaneous-quest til alt småtteri er også knotete og tullete. Annet enn det, er gameplayen milevis over oblivion (som jeg elsket), sidequestene er interresante(!), og monstrene er level-låst så vidt jeg ser. Er ikke helt sikker enda, da jeg bare er i level 20, men regner med at levelscaling er borte? Usikker på om armoren din er på ? Hold F inne og scroll ut med musa Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Etter å ha spilt en del videre, så er det noen ting som er provoserende dårlig fra et rollespillmessig perspektiv. Dette relaterer seg til guildene man kan bli medlem av. (Frykter det relaterer seg til alle samfunnsmessige quests.... ) Mannen i gata bryr seg antageligvis ikke noe om dette, så dette relaterer seg til de som faktisk kunne ønske seg et rollespill. Spoilere for de som ikke har vært der. Først er det Companions, som vel er Skyrim's Warrior's Guild. På et tidspunkt i questrekka her, så -må- du bli en varulv. En vanlig person må jo være helt idiot for å være villig til det, så selvsagt vil ikke min karakter det. Det er noe bla bla om at lederen synes det er en byrde, mens andre synes at det er en velsignelse. Naturligvis tenker jeg da: "Okay, jeg går til lederen og snakker med han om det!" Her er det utrolig mye potensiale for å kunne gi en alternativ rute til hvordan man håndterer dette, men selvsagt kan du ikke snakke med lederen i det hele tatt. Så det eneste valget jeg har her er å bli varulv eller finne på noe annet. Bethesda tenkte vel at kidsa ikke ville si nei til å bli varulv. Awesomebutton indeed.... Man kunne også hatt et alternativ med The Silver Blades eller hva de nå heter, men det gies jo ingen hint til hvordan man kan komme i kontakt med dem heller. Så ikke noe warrior's guild på meg. Deretter har vi Thieves Guild og alt som skjer i byen de holder til. Hele settingen oser potensiale. Du har en korrupt dame som styrer alt i kulissene, en jarl som virker sløvere enn sløvest. Ei dame som er bestemt på å få litt rettferdighet tilbake i byen, og Thieves Guild, som mest er opptatt av seg selv etter å ha falmet lenge. Hva kan man så gjøre med dette? Ekstremt lite viser det seg. - Man får ikke noe quest av dama som vil ha rettferdighet. - Hvorfor kan jeg ikke prøve å gå bak ryggen på Thieves Guild? Tenk så morsomt å kunne stige i rekkene ved å bruke list og kløkt, men neida, her må man være drittsekk. Så da var det utelukket. - Jeg får et quest av en sleiping, som vil stjele en hest, og jeg tipser dama som styrer i kulissene, i håp om å kunne innynde meg på henne for å avsløre henne senere. Hun sier jeg skal fortsette med planen, også vil hun ta affære. Javel, kult tenker jeg, men ingenting skjer. Jeg fullfører questet og fyren stikker av med hesten..... - Man får ikke noe quest av jarlen eller noen rundt henne heller. Når jeg forlater byen, så tenker jeg: Hva var egentlig poenget med å være her? Så spillet er definitivt nede i 6/10 nå. Kommer til å holde meg til fetch quests i huler en stund fremover.... Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Etter å ha spilt en del videre, så er det noen ting som er provoserende dårlig fra et rollespillmessig perspektiv. Dette relaterer seg til guildene man kan bli medlem av. (Frykter det relaterer seg til alle samfunnsmessige quests.... ) Mannen i gata bryr seg antageligvis ikke noe om dette, så dette relaterer seg til de som faktisk kunne ønske seg et rollespill. Spoilere for de som ikke har vært der. Først er det Companions, som vel er Skyrim's Warrior's Guild. På et tidspunkt i questrekka her, så -må- du bli en varulv. En vanlig person må jo være helt idiot for å være villig til det, så selvsagt vil ikke min karakter det. Det er noe bla bla om at lederen synes det er en byrde, mens andre synes at det er en velsignelse. Naturligvis tenker jeg da: "Okay, jeg går til lederen og snakker med han om det!" Her er det utrolig mye potensiale for å kunne gi en alternativ rute til hvordan man håndterer dette, men selvsagt kan du ikke snakke med lederen i det hele tatt. Så det eneste valget jeg har her er å bli varulv eller finne på noe annet. Bethesda tenkte vel at kidsa ikke ville si nei til å bli varulv. Awesomebutton indeed.... Man kunne også hatt et alternativ med The Silver Blades eller hva de nå heter, men det gies jo ingen hint til hvordan man kan komme i kontakt med dem heller. Så ikke noe warrior's guild på meg. Deretter har vi Thieves Guild og alt som skjer i byen de holder til. Hele settingen oser potensiale. Du har en korrupt dame som styrer alt i kulissene, en jarl som virker sløvere enn sløvest. Ei dame som er bestemt på å få litt rettferdighet tilbake i byen, og Thieves Guild, som mest er opptatt av seg selv etter å ha falmet lenge. Hva kan man så gjøre med dette? Ekstremt lite viser det seg. - Man får ikke noe quest av dama som vil ha rettferdighet. - Hvorfor kan jeg ikke prøve å gå bak ryggen på Thieves Guild? Tenk så morsomt å kunne stige i rekkene ved å bruke list og kløkt, men neida, her må man være drittsekk. Så da var det utelukket. - Jeg får et quest av en sleiping, som vil stjele en hest, og jeg tipser dama som styrer i kulissene, i håp om å kunne innynde meg på henne for å avsløre henne senere. Hun sier jeg skal fortsette med planen, også vil hun ta affære. Javel, kult tenker jeg, men ingenting skjer. Jeg fullfører questet og fyren stikker av med hesten..... - Man får ikke noe quest av jarlen eller noen rundt henne heller. Når jeg forlater byen, så tenker jeg: Hva var egentlig poenget med å være her? Så spillet er definitivt nede i 6/10 nå. Kommer til å holde meg til fetch quests i huler en stund fremover.... Det med companions. Du kan kurere det selv når du er på noen av de siste questene. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det med companions. Du kan kurere det selv når du er på noen av de siste questene. Du mener min karakter skulle forutsatt det? Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det med companions. Du kan kurere det selv når du er på noen av de siste questene. Du mener min karakter skulle forutsatt det? Du får bare benefits me werewolf form anyway. Eneste side effekten er at du ikke kan få well rested buff fra soving. Du trenger heller ikke bruke den formen. Det er som om den ikke er der i det hele tatt til slutt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Manglende RPG-elementer, middelmådig historie og en av de verste UI-ene jeg noensinne har sett. Alikevel så koser jeg meg gløgg ihjel og har logget 25-30 timer siden release. Jeg gleder meg virkelig til å se hvordan spillet blir etter at modderne har fjernet litt av consolitisen. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det med companions. Du kan kurere det selv når du er på noen av de siste questene. Du mener min karakter skulle forutsatt det? Du får bare benefits me werewolf form anyway. Eneste side effekten er at du ikke kan få well rested buff fra soving. Du trenger heller ikke bruke den formen. Det er som om den ikke er der i det hele tatt til slutt Du har jo ikke akkurat skjønt poenget..... Jeg sa jo at posten min bare var relevant for de som vil at et spill som utgir seg for å være rollespill faktisk er et rollespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå