KnutW Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Vegen snor seg... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Fine duse farger og fin komp med en flott dybdevirkning. Synd med masten , men vi må jo ha strøm. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Enig med Thore....må si at master og stolper har ødelagt mange av mine bilder. Men dette bildet var uansett flott. Godt sett det med veien som snor seg inn i landskapet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Likte dette bildet veldig godt. Personlig synes jeg stolpen virker kompleterende, mer enn irriterende Men jeg likte den analoge utgaven best. Selv om jeg synes du med fordel kunne gitt den en god del mer kontrast Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Takk for kommrntarer til både Thore, Pål og wasco! La absolutt merke til masta eg og, men såg på den meir som eit positivt innslag i bilden enn negativt. Hadde det vore eit landskapsbilde med kun uberørt natur hadde eg nok vore enig med at den ikkje høyrde heime i bildet, men så lenge både vegen og masta er ein del av eit sivilisert samfunn synes eg den passar greit inn. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fint landskap og ro i bildet! Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Fint landskap og ro i bildet! Takk for at du likte bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg