uze Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Rundt et år siden når jeg bygde PCen, så hadde jeg samme problem bare ikke like ille. Den frøys i kanskje i noen få sekunder og forsatte som normalt, men nå kan den henge seg i opp til 2 minutter etter at jeg har logget inn. Om det er normalt vet jeg ikke, men ble litt bekymret etter at jeg bestemte meg for å ta en virus skan som da fullførte å skanne 500~ GB på under 10 minutter (full skan, ikke hurtig). Lenke til kommentar
Axeptdog Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 kanskje fordi mange prorgammer starter om gangen ? Pleier jo ikke og vare i 2 minutter. Men vet vis jeg hadde mange startup programmer så tok det tid før alt var ferdig loadet. Lenke til kommentar
uze Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Har bare Steam som starter opp når PCen starter (borsett fra alt windows trenger, så klart). Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 kanskje fordi mange prorgammer starter om gangen ? Pleier jo ikke og vare i 2 minutter. Men vet vis jeg hadde mange startup programmer så tok det tid før alt var ferdig loadet. Ja du er inne på noe der. Jeg har ikke så mye peiling men det høres i hvert fall logisk ut Lenke til kommentar
Axeptdog Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 prøv og ta disk defragment eller last ned ccleaner som er gratis og prøv og rens systemet eller se hva slags programmer som starter under oppstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå