tp88 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hver gang jeg kobler til internett nå i det siste, får jeg denne beskjeden etter å ha sittet i et par minutter: --------------------- SYSTEMAVSLUTNING Systemet avsluttes. Lagre alt arbeid og logg av. Ulagrede endringer vil gå tapt. Denne avslutningen ble startet av NT-MYNDIGHET/SYSTEM Tid Igjen til avslutning: 00.00.60 Melding Windows Må Starte på nytt fordi tjenesten Remote Procedure Call (RPC) avsluttet unormalt --------------------- Hva i all verden er galt? ISDN-kortet jeg har er et Eicon DIVA 2.01 S/T (PCI). Er det noe galt med kortet? Det er heller ikke noen programmer som gjør dette (tror jeg) da jeg ikkje kjører noen programmer samtidig. Dette er utrolig plagsomt, da maskinen min starter seg på nytt 60 sek etter at jeg får denne meldingen. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hva i all verden er galt? Virus, du har den så mye omtalte ormen, last ned et renseprogram og last ned alt av oppdateringer fra windowsupdate. Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hei og hurra for alle som følger med. Ikke for å være ekkel men dette er vel det mest omtalte emne på Internett de to siste døgn. Det er et virus og leter du litt rundt så finner du løsningen på problemet. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 http://www.cert.org/advisories/CA-2003-20.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå