Anskar Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Denne gjengen underholdt på Nordre gate i Trondheim med spill og dans lørdag for to uker. Jeg likte musikken. Noen som vet hvem de er? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg er privat etterforsker så jeg kan godt ta en research på det hvis du sender meg en PM. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Det dukker alltids opp noen som vet hvem dette er. De var flinke, så de bør være litt kjent i de riktige kretser. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Det dukker alltids opp noen som vet hvem dette er. De var flinke, så de bør være litt kjent i de riktige kretser. tvilsomt så tror du må vente en stund 5 millioner mennesker relativt få av de er på forumet enda færre vet hvem de er bare et fåtall av de kommer til å undersøke denne tråden så det skal nok mye til å finne det ut før jul men lykke til da. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Får vente og se Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Får vente og se jada, håper du finner det ut. Kanskje dem har egen nettside? eller til og med utgitt cd. Det står helt sikkert noe om de på nettet. Du kan jo sjekke lokalavisen fra det området de var i og gå tilbake i arkivet til den datoen for det er jo vanlig å ha en liten artikkel om slikt. Eller spørre noen på gaten der de var om de vet noe om du ikke finner noe i lokalavisen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Var nok i forbindelse med uka 2011, du får sjekke ut de studentgruppene der har der. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kjenner igjen ei på bildet der, gikk på min skole i musikklinja. Kan se hva jeg kan finne ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå