NottolF Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Hei, jeg lurte på om det var noen her på diskusjon.no som vet om noe bra jeg kan laste ned ALL slags musikk på? Jeg brukte youtube downloader før, men lurte på om det var noe som var raskere og bedre enn yt dl'er ? Lenke til kommentar
Axeptdog Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Sikkert ikke lov til og dele dette her. Lenke til kommentar
NottolF Skrevet 12. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 hmm... daså... sku gjerne hatt noe musikk snarest mulig.. menmen Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Tror det er lov. Lenke til kommentar
Axeptdog Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Tenkte på fildeling jeg. Blir jo nedlastning ulovlig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Prøvd Spotify, Wimp eller lignende? Noe annet får du ikke hjelp til, med mindre du er villig til å betale. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Prøvd Spotify, Wimp eller lignende? Noe annet får du ikke hjelp til, med mindre du er villig til å betale. Y O slettet mitt innlegg? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Kjøp den musikken du skal ha! Men det er vel lite sannsynlig at du vet hva du skal ha, når du vil "laste ned noe musikk"... Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Filestube.com, en søkemotor som søker på de vanligste opplastningssidene (mediafire, rapidshare osv). Personlig pleier jeg å inkludere "mediafire" i søket siden de ikke har ventetid før du kan laste ned. Det virker kanskje litt slitsomt i begynnelsen, men du får teken på det etter hvert. ps. husk at du bare må laste ned materiale som ikke er kopibeskyttet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Itunes fungerer bra. ANbefaler også beatport om du er glad i elektronisk musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå