fiskercool Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvorfor har det seg sånn at jeg alltid finner <threats> når jeg søker med superantispyware etter hverandre? Hadde det vært litt større mellomrom mellom vært søk hadde det vært ok, men når jeg søker på samme dag uten å være på internett, og det kommer <threats> på vært søk, og det er snakk om 4-5 søk. Superantispyware logg Dette får meg til å lure. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
AmundK Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvorfor har det seg sånn at jeg alltid finner <threats> når jeg søker med superantispyware etter hverandre? Hadde det vært litt større mellomrom mellom vært søk hadde det vært ok, men når jeg søker på samme dag uten å være på internett, og det kommer <threats> på vært søk, og det er snakk om 4-5 søk. Superantispyware logg Dette får meg til å lure. Takk for hjelp. Hvilke programmer bruker du? Bruker selv Malwarebyte's Anti Malware, anbefales. Men de kommer også opp etter at du har prøvd å eliminere truslene/feilene? Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hvilke programmer bruker du? Bruker selv Malwarebyte's Anti Malware, anbefales. Men de kommer også opp etter at du har prøvd å eliminere truslene/feilene? Superantispyware, og ja det kommer fremdeles threats på neste søk selv om jeg trykket "remove" Endret 13. november 2011 av pistasj Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvilke programmer bruker du? Bruker selv Malwarebyte's Anti Malware, anbefales. Men de kommer også opp etter at du har prøvd å eliminere truslene/feilene? Superantispyware, og ja det kommer fremdeles threats på neste søk selv om jeg trykket "remove" Superantispyware (SAS) oppdager Cookies som en trussel, så det er ikke rart at den finner noen trusler hver gang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå