Vato Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hei. Lurte på om et følgende program finnes: Man har en side i word (eller annet program) hvor man har skrevet ned en liste. F.eks blå bil. Samtidig har man et annet dokument hvor man har skrevet kun blå. Deretter tar programmet å kopierer inn bil auotomatisk slik at de to stemmer. ? På forhånd takk. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg vet ikke om slikt finnes, vet ikke helt hvordan du vil det skal virke. Eneste jeg vet er at det er bare fantasien som setter begrensning når et dataprogram skal lages.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Mye av dette ligger vel allerede inne. Synkronisering, bruke office fra 2007 til å hente data fra andre dokumenter, legge inn egne feilrettingsvalg (hver gang jeg skriver blå, rett til blå bil), lagre det nyeste dokumentet over det eldste osv. Mye er vel excel funksjoner. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991054 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 WinMerge kanskje? Når en driver med programvareutvikling brukes slikt i stor grad i prosjekter som har mange utviklere (slik at flere kan gjøre endringer på samme fil uten å skrive over arbeidet til andre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå