TanglewoodD Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 hei! jeg er total newbie på Iphone og telefoner, men kjøpte en Iphone 4 av en fyr nå, brukt. Telefonen er US import, jailbreak. Iphone 4. Dytter i mitt selvklipte micro simkort, som er Onecall, å jeg må oppgi pin-kode for simkortet. Hvilken kode er det? simkortet mitt er over 2år gammelt. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det er den koden du har trykt inn på kortet ditt når du starter opp telefonen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Herregud. Unnskyld. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Skal ikke si noe jeg, for når jeg fikk ny telefon med nytt micro-sim, så endra jeg pin til det samme som jeg har hatt i 5-6 år, men fikk hjerneteppe når jeg skulle starte opp telefonen, og da måtte jeg over på tlf med gamle, fysiske taster for å se hva jeg har trykt inn automatisk de siste årene før jeg fikk min første smarttelefon Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 haha, typisk Vel og merke eier jeg ingen kontakter nå. Skal prøve å synke opp mot facebook, men det funker tydeligvis ikke. Bruker denne malen ; http://www.maciverse.com/add-facebook-contacts-photos-to-your-iphone-4s.html Alt er helt likt, helt til siste bildet. Jeg får ikke opp den progressive-baren som forteller når den er ferdig. Synken min fungerer ikke. Tips og trix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå