Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop ble ufattelig treg over natten

Anbefalte innlegg

Jeg har en Asus UL80V som er 1 år gammel og har fungert perfekt helt til i dag. Jeg sovna med den på i natt, så den gikk tom for batteri. Når jeg startet den så slo den seg av med en gang.

Så jeg startet (Akkurat når jeg skriver dette frøs alt i ca. 60 sekunder før jeg kunne fortsette) med strømkablet koblet til kom det en System Restore greie opp som sa den skulle fikse noe. Men nå er jo alt helt sykt her inne. Av og ting fungerer enkelte ting som normalt (Det hender jeg kan f.eks trykke meg inn på en mappe eller lignende, men så sekunder etter må jeg vente mellom 10 sekunder til (Der skjedde det igjen) flere minutter. Tar jeg f.eks musa over startknappen må jeg ofte vente lenge før animasjonen (IGJEN!) starter.

I Save Mode fungerer alt kjapt som vanlig forresten.

Har tatt en scan med oppdatert Avira, men ingenting. Noen som kan tenke seg hva dette er for noe tull?

Endret av Venerable
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sovna med den på i natt, så den gikk tom for batteri.

Hvis du har den oppi senga uten hard underlag under så blir den veldig fort varm og det danner seg mye støv inni PC'en.

Har du prøvd å ta batteriet ut og inn forresten? Hvis laptopen er treg så er det som regel batteriet det er noe galt med.

Endret av Metaldude
Lenke til kommentar

Jeg sovna med den på i natt, så den gikk tom for batteri.

Hvis du har den oppi senga uten hard underlag under så blir den veldig fort varm og det danner seg mye støv inni PC'en.

Har du prøvd å ta batteriet ut og inn forresten? Hvis laptopen er treg så er det som regel batteriet det er noe galt med.

Jeg har kjent under laptoppen etter å ha hatt den i senga, det var ikke så veldig vamt. Men jeg har tatt batteriet ut og inn og startet laptoppen opp uten batteriet i hele tatt. Det gjorde ikke noe særlig forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...