Thore Raaen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Grønnfink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Veldig godt bilde! Nesten 1:1 Går ut frå at det er eit visst utsnitt, ellers måtte du vore veldig nær. På den andre side har du jo ikkje brukt maks tele heller. Og ISO 1600 er ingen problem lenger. Lenke til kommentar
thluraas Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Flott å se bilder som jeg aldri selv kunne tatt.. Ikke fordi slike bilder er uinteressante, men snarere fordi jeg regner med de krever en tålmodighet som jeg ikke er i besittelse av.. Fokus virker å være perfekt, fargene er slik de skal være, og utsnittet fungerer veldig godt! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Utrolig skarpt og flott!! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Takk for posetive kommentarer. Har lastet opp orginalbildet som versjon 2 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Når jeg ser på orginalfila, er det tydelig å se at du har skrapet opp bilde ganske kraftig. Personlig opplever jeg oppskraingen av fjærdraketn som litt "over the top" Synes det ble litt for hardt. Men det er altså min personlige oppfattning:) 1 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nydelig bilde og en flott bakgrunn, kanskje litt mye skjerpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg