AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Skal holde det kort, har i det siste merket at jeg har søvnproblemer. Dette er ved at jeg våkner enten hver time, eller anenhver time. Itilegg så har jeg vanskelig for å sovne, ligger å "halvsover" på en måte ganske lenge før jeg faktisk sovner. Vet noen hva dette skyldes? Postet av anonym: 26bd383fa05b9d481d918f73b23ee871 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 siden det har holdt på i en liten periode kan de evt. ta slutt av seg selv, opplever du mye stress for tiden? kan være en faktor som spiller inn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 siden det har holdt på i en liten periode kan de evt. ta slutt av seg selv, opplever du mye stress for tiden? kan være en faktor som spiller inn. Har vært deprimert ganske lenge, ble nogenlunde frisk igjen, men nå har det kommet tilake(først nå). Har vært stressa ja, nå har det utviket seg til at jeg ikke klarer å sovne. På fredag ble jeg syk, ganske syk, men klarer ikke å sovne. SOvnet ikke før sånn i 4 tiden og våknet relativt tidlig. Klarer heller ikke å sove nå.. Postet av anonym: 26bd383fa05b9d481d918f73b23ee871 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 siden det har holdt på i en liten periode kan de evt. ta slutt av seg selv, opplever du mye stress for tiden? kan være en faktor som spiller inn. Har vært deprimert ganske lenge, ble nogenlunde frisk igjen, men nå har det kommet tilake(først nå). Har vært stressa ja, nå har det utviket seg til at jeg ikke klarer å sovne. På fredag ble jeg syk, ganske syk, men klarer ikke å sovne. SOvnet ikke før sånn i 4 tiden og våknet relativt tidlig. Klarer heller ikke å sove nå.. Postet av anonym: 26bd383fa05b9d481d918f73b23ee871 har du kontaktet en psykolog eller lege? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 siden det har holdt på i en liten periode kan de evt. ta slutt av seg selv, opplever du mye stress for tiden? kan være en faktor som spiller inn. Har vært deprimert ganske lenge, ble nogenlunde frisk igjen, men nå har det kommet tilake(først nå). Har vært stressa ja, nå har det utviket seg til at jeg ikke klarer å sovne. På fredag ble jeg syk, ganske syk, men klarer ikke å sovne. SOvnet ikke før sånn i 4 tiden og våknet relativt tidlig. Klarer heller ikke å sove nå.. Postet av anonym: 26bd383fa05b9d481d918f73b23ee871 har du kontaktet en psykolog eller lege? nei, men skal gjøre det. Er merkelig, er også syk. Har feber, er kvalm, vondt i hodet og sykt trøtt, men har vansker for å sove. Klarte å sovna i 2 tia igår, men våknet opp flere ganger om natten. Er svært plagsomt, tror også at jeg er syk kan skyldes dette. Men er det noen som har hatt det lignende? Postet av anonym: 26bd383fa05b9d481d918f73b23ee871 Lenke til kommentar
bonkytonk Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Søvnapné (at du ikke får puste fordi svelget lukker seg) kan gjøre at du våkner ofte, gjerne uten at du selv merker hvorfor. Hvis du snorker og/eller er overvektig er det større sjanse for at du har søvnapné. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Søvnapné (at du ikke får puste fordi svelget lukker seg) kan gjøre at du våkner ofte, gjerne uten at du selv merker hvorfor. Hvis du snorker og/eller er overvektig er det større sjanse for at du har søvnapné. er ikke overktig for å si det sånn. snorking vet jeg ikke. Men bruker gom når jeg sover. Kan dette ha en affekt? Postet av anonym: 26bd383fa05b9d481d918f73b23ee871 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 kanskje det skrives gum? men er sånn reguleringsgreie, bare at man bare bruker det om natten når man sover(hos meg hvertfall) og man kan sette den inn og ut som det behages Postet av anonym: 26bd383fa05b9d481d918f73b23ee871 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) En sånn ting som er 4 metaltråder festet til 1 ring i hver side av munnen. Ringen er liksom "limt" på tannen, eller så er det en slags jernring direkte rundt tannen. De 2 fra munnen møtes forran munnen, og går ut igjen i de 2 siste trådene som går utenfor munnen og inn i noe rart noe. Det er lenge siden jeg har hatt, men tror du mener noe alla dette, for å holde tenne i posisjon i overmunnen? Edit: - - v: Hadde helt glemt platen xD Sitter fortsatt med en sånn selv på badet. Neida, den skal ikke skape noen problemer, det eneste problemet du skal få av den er såre tenner ved underbruk Endret 14. november 2011 av del_diablo Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Pr. dags dato er det så enkelt som at det er ei plate formet etter gommen din (eller hvordan det skrives). Så er det to hemper bak du skyver på pluss rundt tenna baki munnen, og to hemper foran som dekker omtrent hjørnetennene, og ei stang tvertover mellom disse to fremste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå