RasmusKRiis Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Trenger noe tilbakemeldinger på dette bildet. Er ikke helt sikker på om det funker helt. Takk for svar Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Litt trangt oppe. Og nede på samme måten, men der gjør det ikke så mye av seg. Ellers funket det helt til 100 og hjem igjen. Få nesten en liten Mona Lisa-følelse når jeg ser bildet. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg synes dette bildet var flott, og for min del synes jeg det ble mer dramatikk med tettere beskjæring oppe. Noe som passer til det litt "mystiske" lyset. Har egentlig ikke så veldig mye å trekke for her som jeg kommer på i farten Flott bilde! Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Mye detaljer, skarpt og fint. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Kanskje litt trangt oppe, men fargene, detaljene og etterbehandlingen er topp - nydelig! Liker de "gamle" fargene sammen med pergamentaktig bakgrunn. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Tusen takk for kommentarer ) Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 For min del blir øyen fargen et hint for sterkt i forhold til resten av fargene i bilde. Jeg liker veldig kontrastene øyefargene skaper i bilde, men blir litt for sterkt for min del. Men det er ikke mye jeg snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå