Thitorkin Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Visse her inne beviser hvilken idioti religion fører med seg. Tror du virkelig BirgerCaC er en seriøs religiøs debattant? Han er jo åpenbart bare et forumtroll. Mulig det er åpenbart for deg, eg tar det som at du bor i byen. EG bor på landet, og her er slike tullinger vanlig. nvm, han lurer på om Skyrim er ett spill, i spillforumet, SÅ langt ute på landet går det ikke ann å vere... Endret 13. november 2011 av Thitorkin Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Visse her inne beviser hvilken idioti religion fører med seg. Tror du virkelig BirgerCaC er en seriøs religiøs debattant? Han er jo åpenbart bare et forumtroll. Nå der vi aldrede eksempler på hva ikke religiøse personer til slutt blir til. Selv om jeg har skrevet mange innlegg på en kort tid så tyder ikke dette på at jeg er ett forumtroll men det tyder på at jeg er engasjert i diskusjonene her på forumet. Kristendom fører ikke til idioti men til det motsatte. Det er ikke idioti og ha en tro., Edit: Grunnen til at jeg skrev inn et spørsmål om skyrim var ett spill var for å tulle. Skjønte du ikke det :!: Hvis du ikke skjønte at det var en spøk så er du temmelig tett i hue :!: Endret 13. november 2011 av BirgerCaC 1 Lenke til kommentar
O3K Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nå der vi aldrede eksempler på hva ikke religiøse personer til slutt blir til. Nå der vi aldrede eksempler? Selv om jeg har skrevet mange innlegg på en kort tid så tyder ikke dette på at jeg er ett forumtroll men det tyder på at jeg er engasjert i diskusjonene her på forumet. Nei, det er ikke mengden, men innholdet, av hva du skriver som såre enkelt avslører deg. For "engasjerte" debattanter svarer virkelig med-debattanter med fraser som: - "TENK vær så snill TENK!!" - "dere er så arrogante at dere ikke vil innrømme at dere tar feil." - "Og jeg er ikke arrogant for jeg vet at jeg har rett. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nå der vi aldrede eksempler på hva ikke religiøse personer til slutt blir til. Nå der vi aldrede eksempler? Ops det ble en skrivefeil :!: Det skulle stått Nå har vi aldrede eksempler Selv om jeg har skrevet mange innlegg på en kort tid så tyder ikke dette på at jeg er ett forumtroll men det tyder på at jeg er engasjert i diskusjonene her på forumet. Nei, det er ikke mengden, men innholdet, av hva du skriver som såre enkelt avslører deg. For "engasjerte" debattanter svarer virkelig med-debattanter med fraser som: - "TENK vær så snill TENK!!" - "dere er så arrogante at dere ikke vil innrømme at dere tar feil." - "Og jeg er ikke arrogant for jeg vet at jeg har rett. Jeg blir bare frustrert over at enkelte her inne ikke tenker. Det er derfor jeg skriver TENK!! TENK!! Jeg skrev jeg er ikke arrogant for jeg har rett på grunn av at det ikke bare er jeg som mener dette men en rekke andre personer også 1 Lenke til kommentar
Diskutanten Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Ingen diskusjon i denne tråden, BirgerCaC! Jeg har fått tillatelse av emnets eier så jeg har tillatelse. Men uansett så diskuterer vi ikke dette her. Ville bare svare Du har ikke fått tillatelse til å diskutere her, ER DET SÅ VANSKELIG Å LEGGE INN ETT INNLEGG OG SI SIN MENING UTEN Å SVARE PÅ ANDRES INNLEG. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ingen diskusjon i denne tråden, BirgerCaC! Jeg har fått tillatelse av emnets eier så jeg har tillatelse. Men uansett så diskuterer vi ikke dette her. Ville bare svare Du har ikke fått tillatelse til å diskutere her, ER DET SÅ VANSKELIG Å LEGGE INN ETT INNLEGG OG SI SIN MENING UTEN Å SVARE PÅ ANDRES INNLEG. Ja nå slutter vi og diskutere her. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Kan man kalle seg kristen hvis man kun "tror" på den kulturelle delen av kristendommen, og ser litt eller fullstendig bort fra all magi? Jeg føler meg kristen som i en kulturell tilhørighet, men når det gjelder Gud så har hyppig egomasturbasjon og pseudofilosofi fått meg til å innse at jeg ikke trenger en usynlig barnevakt lenger. Dette er altså ikke en oppfordring til diskusjon, men en forespørsel om begrepsavklaring. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kan man kalle seg kristen hvis man kun "tror" på den kulturelle delen av kristendommen, og ser litt eller fullstendig bort fra all magi? Jeg føler meg kristen som i en kulturell tilhørighet, men når det gjelder Gud så har hyppig egomasturbasjon og pseudofilosofi fått meg til å innse at jeg ikke trenger en usynlig barnevakt lenger. Dette er altså ikke en oppfordring til diskusjon, men en forespørsel om begrepsavklaring. Spørsmålet mitt blir da: Hva er vitsen med å tro på dette når selve magien i det hele er borte? Det er jo akkurat den egomastrubasjonen som vil frelse deg fra et evig bad i en ildsjø og sikre deg en evighet i sus og dus etter at du er død og hvis du ikke tror på det, hva skal du da med kristendom? Hva er din kristenhet da? Eller tror du fremdeles "nok" på magi at du tror du vil havne i sus og dus i himmelen etter at du dør? (Har du den samme overdrevne dødsangsten som de fleste religiøse har og den samme stormanns galskapen til de som tror jesus vil frelse dem?) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Denne tråden stenges da den ikke oppfyller vilkårene for posting i denne delen av forumet. Som trådstarter selv skriver så oppfordrer den ikke til diskusjon. Jeg ser også dessverre at brukere har kommet med off- topic posting i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg