PF Treserget Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Går i 10.klasse, og i kunst og håndtverk skal vi lage animasjonsfilmer, eller bare en slags film, men jeg har valgt animasjon. Programmet jeg skal bruke er Adobe Flash CS5. Jeg vet ikke så mye om det, men har søkt litt og lært meg basics. VI skal levere innen 2. desember, altså om ca. tre uker. Filmen skal vare så lenge at man får gitt et budskap. Min handling skal trolig være at en random dude går rundt på gata, ser en pose med cookies, stjeler den og dette fører til storutrykning. Etterhvert blir han tatt, og havner i fengsel. Lurer da på om dere har noen bra tutorials hvor jeg kan bli god på flash, husk at jeg skal bruke stickfigurer! Og det ultimate spørsmål: 24 fps, 12, eller noe annet? Eventuelt andre tips tas imot med glede! Endret 18. november 2011 av Treserget Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Kanskje enklere å bruke papir og scanner/kamera? Foretrakk i alle fall klassisk animasjon langt over styret med å bruke flash. P: Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Holder meg nok til flash... Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Fint for deg da... (....).... For øvrig~~ http://en.wikipedia.org/wiki/12_basic_principles_of_animation Endret 12. november 2011 av Star Fox Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Noen hjelpsomme (hint) tips?? Bump... Huff... Endret 20. november 2011 av Treserget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå