OysteinRoen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ka synest de om bilete Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 E du kveinnagarding du hæll? Du er svært nær ved å lykkes. Du har klart å samle grenene og dråpene til et grafisk mønster, og den som tror at det er enkelt, kan bare prøve. Men jeg synes den "uskarpe flaten" midt på bildet øverst ødelegger for en bra komposisjon. Antakelig hadde bildet blitt reddet av mindre blenderåpning, altså større dybdeskarphet, men jeg ser også for meg at kameraet kan ha vært blendet til bunns allerede og derfor ikke mer å hente. Tror bildet kan forbedres en smule slik det er ved å øke kontrasten, for jeg tror det vil dempe det uskarpe inntrykket av bildet. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Et motiv med potensiale. Det er dystert og skummelt. Det som mangler etter mitt syn er et objekt som kan fange oppmerksomheten, det motivet du har fanget kunne ha gjort seg som en "ramme". Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Liker det veldig godt, men kunne hatt mer fokus på en spesiell del av bildet. Uansett fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå