Delvis Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Den var hvertfall lovlig til salgs da jeg kjøpte den en gang for mange år siden. Har ikke bruk for den, så jeg vurderer legge den til salgs på QXL eller noe. Vet noen om det er lov? Hjemmebrenningsboken: I innledningen står det: "Trykkfrihetsloven muliggjør utgivelsen av denne boken. Det som beskrives i boken er ulovlig, og hva man gjør i i denne boken, er ingen oppfordring til Dem. Men kunnskap er en lett byrde. Det finnes mange bøker i faget, men jeg tror ikke at det finnes noen som er så utførlig og nøyaktig som denne. Lykke til med lesingen" "Hilsen forfatteren" Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har jeg ikke sett denne tråden før? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 hva med og selge den svart (:? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 hva med og selge den svart (:? Det går jo ikke. Ser du ikke at den er gul? 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 hva med og selge den svart (:? Det går jo ikke. Ser du ikke at den er gul? ha ha... Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg leste en annonse for den boken i ei avis for mange år siden. Det samme hadde redaksjonen i avisa gjort, og neste dag var det en artikkel om at journalisten hadde ringt opp annonsøren og sagt i fra om at den boka måtte være ulovlig å selge. Journalisten ringte også opp det lokale lensmannskontoret, som kunne bekrefte at boken antakelig var ulovlig å selge, men de aktet likevel ikke å forfølge saken, som det heter, lovbruddet var å anse som for ubetydelig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) hva med og selge den svart (:? Tja.. Endret 23. november 2011 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå