Bjørnli Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Siden jeg hadde veldig kort vei hjem ble tråden oppretta av meg, her kan dere legge ut bildene fra treffet^^ PS: takk for ett hyggelig og koselig treff =) Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Noen bilder fra idag, kommer flere senere. Tomsi42 og nautica Stropp Murstein Kjøkken Ilpostino Trappen i det fjerne tomsi42 kaian ilpostino kaian edit: ble forferdelig mange bilder i 1 post, menmen Endret 12. november 2011 av Bjørnli 2 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Takk for hyggelig skyss og treff i dag! Mange fine bilder Bjørnli, tror nok det første er min favoritt - dritkult! Jeg har spadd gjennom mine, og disse synes jeg kan presenteres: Dør i port, i port Akamister på rekke og rad Lys i mørket Portrett av fotografen som ung mann Overflødig Koblingsbokser koblet ut 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Takk for en hyggelig dag. Fantastisk Diner vi var på. Her er noen bilder etter første titt. Jangle på vollane* Borte ved Nr. 7 ... ... er det litt rust Dør på dør på dør Vart du skræmt no Fengelsmurer? Har deg i siktet På hjørnet i Halden *) Ok. Feil voller, feil by ... 3 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 flere: nautica utafor stupet? Nautica Stilas 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 (endret) ett siste for idag tror jeg: Det er lys i enden av tunnelen! (og tomsi42) Endret 12. november 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Får legge ut noen jeg også Gjengen. fengslende bilde Her kommer godlukta i Halden fra Lovebird's Fotosyntesen trenger litt påfyll her. Kan ikke la være og ta et "tilt-shift" bilde av Halden når jeg er på festningen Tit-tit. Endret 12. november 2011 av Nautica 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 ett siste for idag tror jeg: Det er lys i enden av tunnelen! (og tomsi42) Du fikk et bedre resultat enn det jeg gjorde, og det var ikke motivenes skyld Her er noen få til: På vei opp trappen En trillebår med tilbehør Lunjsbestilling på Lill's Diner 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 De gjerdene du ser er ikke der, de er imaginære! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå