igxx Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 ja, hvordan får man egentlig avisstaller det? på windows 7 problemet er at det overstyrer spotify og derfor får jeg ikke lov til å bruke g taster på den. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 ingen som vet det ? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 gå til "Control Panel\All Control Panel Items\Programs and Features". Turn windows Features on or off. (fjern haken) windows media player. Ang problemet ditt. gåt til "Control Panel\All Control Panel Items\AutoPlay" Sett spotify som standard media avspilling, vet ikke om det funker, men vært å prøve. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 gå til "Control Panel\All Control Panel Items\Programs and Features". Turn windows Features on or off. (fjern haken) windows media player. Ang problemet ditt. gåt til "Control Panel\All Control Panel Items\AutoPlay" Sett spotify som standard media avspilling, vet ikke om det funker, men vært å prøve. fant ikke all control panel, hva heter dette evt på norsk ? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 for problemet er at jeg må få stoppet denne prossesen en gang for alle. (altså wmplayer.exe) så hvordan får jeg det til ? for hver gang jeg klikker stopp så starter den opp igjen :/ Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det heter kontrollpanel på norsk. se på denne linken http://www.ghacks.net/2010/03/15/what-is-wmpsideshowgadget-exe/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå